Toon posts:

Mario Party gedowload €60 betaald maar hij doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• elwin1980
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 07-02 23:03
Mijn vraag

Goede middag beste mensen van het forum,
Ik doe dit namens mijn zusje ze is in paniek.

Ze heeft voor haar dochter een Nintendo Switch Lite gekocht.
Ze heeft 1 spel gedownload.
Dat is Super Mario Party
Ze hebben 60 E betaalt.

Nu vertelde mijn zusje dat het spel het niet doet?
je moet een bepaalde Joystick hebben?
Wat moet mijn zusje nu doen?
Ik hoop dat ik het goed uitgelegd heb.
Mailen kan naar *KNIP* e-mailadres posten is niet de manier waarop een forum werkt.
Bedankt!!
...

[Voor 8% gewijzigd door FeaR op 07-02-2021 14:49]

Alle reacties

• .pointer
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:58
Heb je zelf al enige moeite gedaan om dit probleem op te lossen of naar een oplossing te zoeken?

Stap 1.
Google op 'mario party switch lite'

Stap 2.
Klik op de eerste link (https://www.xgn.nl/artikel/switch-lite-games-joy-cons)

Stap 3.
Kom er achter dat je voor deze game dus joy cons nodig hebt die natuurlijk bij een switch lite er niet standaard bij zitten

Zo moeilijk is het niet, beetje eigen initiatief en eigen energie zou een hoop helpen.

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19:08

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Consumentenelektronica Aankoopadvies is voor het aanschaffen van Consumentenelektronica, niet voor problemen met games. Spielerij - Problemen & Vragen is in deze de betere plek, ik verhuis het topic die kant op: CEA > SPV

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• elwin1980
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 07-02 23:03
excuus ik ben er voor het eerst

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee