Vraag
Alle reacties
eh
......
Waarom denk je dat er kortsluiting is?
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
als er sluiting was deed ie helemaal niets meer.. denk ik wat heb je allemaal al geprobeerd? andere voeding? kabels los? geheugen bankje verwijderd? oh ja en 'me computer'' moet zijn 'mijn computer'...
[ Voor 15% gewijzigd door Djampire op 07-02-2021 13:23 ]
9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Neem dat topic eerst eens door. Wellicht kun je daarna (mocht het nog niet lukken) concreet aangeven wat het probleem is en wat je hebt geprobeerd.
Neem dat topic eerst eens door. Wellicht kun je daarna (mocht het nog niet lukken) concreet aangeven wat het probleem is en wat je hebt geprobeerd.
[ Voor 54% gewijzigd door Razr op 07-02-2021 13:26 ]
Ja. Je 'me' PC heeft kortsluiting gemaakt.
Weggooien en een nieuwe kopen, best.
Weggooien en een nieuwe kopen, best.
Geen idee, las op internet zo iets.Tens schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:19:
[...]
eh
......
Waarom denk je dat er kortsluiting is?
Heb er niks nieuws ingezet, had hem gisteravond uitgezet en deed hem vanochtend aan en had dit.Djampire schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:22:
als er sluiting was deed ie helemaal niets meer.. denk ik wat heb je allemaal al geprobeerd? andere voeding? kabels los? geheugen bankje verwijderd? oh ja en 'me computer'' moet zijn 'mijn computer'...
Zonder enige vorm van info kunnen we hier vrij weinig mee. Je omschrijft niet wat er precies gebeurt (of niet), waar je systeem uit bestaat en welke stappen je zelf hebt genomen om je probleem proberen op te lossen.
Werk aan de winkel.
Werk aan de winkel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.