U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
https://tweakers.net/instellingen/account/
Staat erg eenvoudig onder je naam, in een dropdown. Dan naar instellingen - account en je bent er. Was echt niet zo moeilijk.
Staat erg eenvoudig onder je naam, in een dropdown. Dan naar instellingen - account en je bent er. Was echt niet zo moeilijk.
In this world, Elwood, you must be oh so smart or oh so pleasant. Well, for years I was smart. I recommend pleasant. You may quote me.
Dropdown -> Mijn profiel -> even zoeken, maar staat helemnaal niets --> zal wel verkeerd zitten dan
Dropdown --> Uitloggen? (heeft toch ook te maken met ww) -> nee.
Dropdown --> Instellingen --> account (aha!)
Ben toch echt even op zoek geweest.
Zal wel aan mij liggen. Maar wellicht toch makkelijker om uitloggen uit te breiden met ww wijzigen.
Dropdown --> Uitloggen? (heeft toch ook te maken met ww) -> nee.
Dropdown --> Instellingen --> account (aha!)
Ben toch echt even op zoek geweest.
Zal wel aan mij liggen. Maar wellicht toch makkelijker om uitloggen uit te breiden met ww wijzigen.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Er staat wel een "Bewerken" knop waarmee je ook in de instellingen komt.Cobb schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:05:
Dropdown -> Mijn profiel -> even zoeken, maar staat helemnaal niets --> zal wel verkeerd zitten dan
Ook daar staat een shortcut "Account bewerken".Cobb schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:05:
Maar wellicht toch makkelijker om uitloggen uit te breiden met ww wijzigen.
[Voor 29% gewijzigd door Xander op 07-02-2021 12:09]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
@Xander Buijs
Ik vat hem, maar 'account bewerken' zie ik persoonlijk niet gelijk als een menu waar ik mijn wachtwoord snel zou kunnen wijzigen. Maar goed, dat zal wel persoonlijk zijn.
Ik vat hem, maar 'account bewerken' zie ik persoonlijk niet gelijk als een menu waar ik mijn wachtwoord snel zou kunnen wijzigen. Maar goed, dat zal wel persoonlijk zijn.
Pagina: 1