Toon posts:

Wachtwoord wijzigen??

Pagina: 1
Acties:

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:53
Ik zie wat oproepen voorbij komen om je wachtwoord op Tweakers te wijzigen. Ik kan echter nergens vinden waar ik dat kan doen?
Kan iemand mij wegwijs maken?
En wellicht een idee om gewoon onder je gebruikersnaam in het drop down menuutje een shortcut ; ww wijzigen aan te maken?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:41
https://tweakers.net/instellingen/account/ ?

Heb ik binnen 10s en met 2x klikken gevonden? :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

https://tweakers.net/instellingen/account/

Staat erg eenvoudig onder je naam, in een dropdown. Dan naar instellingen - account en je bent er. Was echt niet zo moeilijk.

In this world, Elwood, you must be oh so smart or oh so pleasant. Well, for years I was smart. I recommend pleasant. You may quote me.

• Cobb
Dropdown -> Mijn profiel -> even zoeken, maar staat helemnaal niets --> zal wel verkeerd zitten dan
Dropdown --> Uitloggen? (heeft toch ook te maken met ww) -> nee.

Dropdown --> Instellingen --> account (aha!)

Ben toch echt even op zoek geweest.
Zal wel aan mij liggen. Maar wellicht toch makkelijker om uitloggen uit te breiden met ww wijzigen.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:41
Cobb schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:05:
Dropdown -> Mijn profiel -> even zoeken, maar staat helemnaal niets --> zal wel verkeerd zitten dan
Er staat wel een "Bewerken" knop waarmee je ook in de instellingen komt.
Cobb schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:05:
Maar wellicht toch makkelijker om uitloggen uit te breiden met ww wijzigen.
Ook daar staat een shortcut "Account bewerken".

[Voor 29% gewijzigd door Xander op 07-02-2021 12:09]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Cobb
@Xander Buijs
Ik vat hem, maar 'account bewerken' zie ik persoonlijk niet gelijk als een menu waar ik mijn wachtwoord snel zou kunnen wijzigen. Maar goed, dat zal wel persoonlijk zijn.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee