Toon posts:

USB-c monitor met ingebouwde docking station

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• GloomyDusk
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 06-03 18:49
Mijn usb-c docking station van plugable die ik gebruik met dell xps-13 werkt niet goed meer. Ik ben ook op zoek naar een nieuwe monitor.

Er zijn monitors op de markt met ingebouwde docking station die je via usb-c met de laptop kan verbinden.

Ik zoek een monitor met usb-c, inclusief netwerkaansluiting en eventueel ook webcam. Ik wil mijn laptop ook met die usb-c opladen via de monitor.

Ik zoek een scherm voor thuiswerk, geen games en ook geen zware grafische toepassingen. Best niet meer dan 24 inch. Prijs zeker niet meer dan ongeveer 350 euro.

Vragen:
1) Kan die Thunderbolt echt genoeg aan om zowel geluid, beeld, netwerk en nog wat randapparaten op usb door te sturen?
2) Ga ik best voor 4k, of blijf ik gewoon bij HD?
3) Iemand die mij iets kan aanraden? Is HP EliteDisplay E243d bijvoorbeeld een goede keuze?
4) Kan ik met deze setup nog op een of andere manier werken met 2 externe schermen in de toekomst? (Dell xps-13 heeft geen hdmi aansluiting, enkel usb-c)?

[Voor 8% gewijzigd door GloomyDusk op 07-02-2021 12:22]

Beste antwoord (via GloomyDusk op 15-02-2021 09:45)

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:01
Philips heeft hier een hele lijn in, kijk daar is

Alle reacties

• Ja-Ja-Ja-Ja-Ja
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-03 16:40
Antwoord op Vraag 1 is ja. Vraag 2 moet je zelf weten, 1440p is ook een optie tussenin natuurlijk.

[Voor 28% gewijzigd door Ja-Ja-Ja-Ja-Ja op 07-02-2021 12:13]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:16
Heb recent een Lenovo ThinkVision P24h-20 aangeschaft. Op de webcam na voldoet hij denk ik redelijk aan jouw eisen al heb ik mij niet echt verdiept op de netwerkaansluiting.

In mijn zoektocht kwam ik tot de conclusie dat het bij veel webwinkels moeilijk is om te zoeken op een usb-hub functie.

[Voor 26% gewijzigd door cheiron op 07-02-2021 12:20]

Flickr PSN ID= cheironnl

• GloomyDusk
Bedankt, cheiron. Is inderdaad niet simpel om zo'n monitor te zoeken aangezien je er bijna nooit op kan filteren. Die Lenovo lijkt inderdaad wel iets. Heeft ook ethernet. Is momenteel goedkoopst bij Max-ict, daar heb ik wel slechte ervaringen mee.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:01
Philips heeft hier een hele lijn in, kijk daar is

• GloomyDusk
Philips B Line 243B1/00 gekocht. Bedankt!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee