Vraag

• Freakaz0id
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-05 22:32
Heeft iemand al geprobeerd of deze GPU houder PCIe gen4.0 ondersteunt?

Alle reacties

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Lees eens de spec's van de fabrikant...........

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:03
Riser Cable Model: Riser Cable PCie 3.0 Ver.2
Compatibility: PCI-E 3.0

Maar ikz ou zeggen probeer eens veel risers zijn getest op gen3 maar kunnen in veel gevallen ook gen4 doorvoeren zonder problemen

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Tadango
  • Nu online
Die stond al bij de product info die gelinkt is....
Damic schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:51:
Riser Cable Model: Riser Cable PCie 3.0 Ver.2
Compatibility: PCI-E 3.0

Maar ik zou zeggen probeer eens veel risers zijn getest op gen3 maar kunnen in veel gevallen ook gen4 doorvoeren zonder problemen
Lees ook eens de specs aub. Staat erg duidelijk dat deze niet werkt op Gen4 zoals bijna elke riser. Wat levert Gen 4 ook op? 1% winst?

Edit: This product is only compatible for devices that support the PCI-E 3.0 specification. If you use this product with a motherboard that supports PCI-E 4.0, please enter into BIOS option and select PCI-E 3.0 before installation

[Voor 13% gewijzigd door Tadango op 07-02-2021 11:52]

• Freakaz0id
De coolermaster site had ik zelf ook al gevonden (joh..)

Echter zijn veel riser kabels ook (onofficieel) compatible met 4.0.
Daarom vraag ik dus ook; heeft iemand het al eens Geprobeerd.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:03
Ha sorry, niet gezien vermits het een crappy flashy site is. :D

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Tadango
  • Nu online
Freakaz0id schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:53:
De coolermaster site had ik zelf ook al gevonden (joh..)

Echter zijn veel riser kabels ook (onofficieel) compatible met 4.0.
Daarom vraag ik dus ook; heeft iemand het al eens Geprobeerd.
Alleen als je het zelf probeert weet je het. ICM met een moederbord kan het wel of niet werken afhankelijk van hoe het moederbord gebouwd is. Het is een korte kabel, dus dat is positief maar als het bij iemand anders werkt hoeft hij het bij jouw nog niet te werken. En hoe stabiel is het dan als het werkt?

• Freakaz0id
Tadango schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:01:
Alleen als je het zelf probeert weet je het.
Leren van de ervaring van anderen geniet natuurlijk altijd voorkeur boven zelf opnieuw het wiel uitvinden.
Eerst uitzoeken of iemand het al eens gedaan heeft, scheelt een boel tijd en geld.

De kans dat iemand hetzelfde populaire moederbord heeft is niet zo heel erg klein.
En als het op meerdere merken/modellen blijkt te werken is het al een stuk aannemelijker om het zelf ook eens te proberen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee