Heeft iemand al geprobeerd of deze GPU houder PCIe gen4.0 ondersteunt?
Vraag
Alle reacties
Riser Cable Model: Riser Cable PCie 3.0 Ver.2
Compatibility: PCI-E 3.0
Maar ikz ou zeggen probeer eens veel risers zijn getest op gen3 maar kunnen in veel gevallen ook gen4 doorvoeren zonder problemen
Maar ikz ou zeggen probeer eens veel risers zijn getest op gen3 maar kunnen in veel gevallen ook gen4 doorvoeren zonder problemen
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Die stond al bij de product info die gelinkt is....
Lees ook eens de specs aub. Staat erg duidelijk dat deze niet werkt op Gen4 zoals bijna elke riser. Wat levert Gen 4 ook op? 1% winst?Damic schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:51:
Riser Cable Model: Riser Cable PCie 3.0 Ver.2
Maar ik zou zeggen probeer eens veel risers zijn getest op gen3 maar kunnen in veel gevallen ook gen4 doorvoeren zonder problemen
Edit: This product is only compatible for devices that support the PCI-E 3.0 specification. If you use this product with a motherboard that supports PCI-E 4.0, please enter into BIOS option and select PCI-E 3.0 before installation
[Voor 13% gewijzigd door Tadango op 07-02-2021 11:52]
De coolermaster site had ik zelf ook al gevonden (joh..)
Echter zijn veel riser kabels ook (onofficieel) compatible met 4.0.
Daarom vraag ik dus ook; heeft iemand het al eens Geprobeerd.
Ha sorry, niet gezien vermits het een crappy flashy site is. 

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Alleen als je het zelf probeert weet je het. ICM met een moederbord kan het wel of niet werken afhankelijk van hoe het moederbord gebouwd is. Het is een korte kabel, dus dat is positief maar als het bij iemand anders werkt hoeft hij het bij jouw nog niet te werken. En hoe stabiel is het dan als het werkt?Freakaz0id schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:53:
De coolermaster site had ik zelf ook al gevonden (joh..)
Leren van de ervaring van anderen geniet natuurlijk altijd voorkeur boven zelf opnieuw het wiel uitvinden.Tadango schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:01:
Alleen als je het zelf probeert weet je het.
Eerst uitzoeken of iemand het al eens gedaan heeft, scheelt een boel tijd en geld.
De kans dat iemand hetzelfde populaire moederbord heeft is niet zo heel erg klein.
En als het op meerdere merken/modellen blijkt te werken is het al een stuk aannemelijker om het zelf ook eens te proberen.
Pagina: 1