Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Onderzoek financiële gevolgen covid-19 voor particulieren

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

• Rutger2021
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 07-02 11:39
Hoi, ik ben voor school bezig met een onderzoek naar de financiële gevolgen van de corona pandemie voor particulieren. Ik wil hiervoor een enquête afnemen bij een zo groot mogelijke groep mensen. Daarom zou ik jullie willen vragen om onderstaande enquête zo eerlijk mogelijk in te vullen. Het is volledig anoniem en duurt ongeveer twee minuutjes.

*knip*
Zie je andere topic Onderzoek financiële gevolgen covid-19 voor particulieren

Delen wordt gewaardeerd.

Alvast bedankt

[Voor 14% gewijzigd door tweakduke op 07-02-2021 10:35]

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True