Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

“Full rgb” vs “limited rgb” controleren

Pagina: 1
Acties:

• FrankoNL
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22:55
Ik ben sinds kort over van Windows naar een MacBook. Ik heb een extern scherm, de LG27GL850 aangesloten via een usb c naar displayport kabel. Dat werkt goed. Ik heb alleen het idee dat de output en de RGB instelingen op het scherm niet matchen. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik kan controleren wat de Mac output naar het scherm.

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:59

nelizmastr

Goed wies kapot

Dat vind je terug in je system report. Daar kom je via Apple menu > about this Mac > system report.

I reject your reality and substitute my own

• FrankoNL
nelizmastr schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:47:
Dat vind je terug in je system report. Daar kom je via Apple menu > about this Mac > system report.
En waar kan ik het precies vinden? Als ik bij beeldschermen kijk staat er geen RGB output :)

• JiMiHeNdRiX
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 09:15
Staat dat niet gewoon in Systeemvoorkeuren > Beeldschermen > Kleur > [Open profiel]?

• FrankoNL
JiMiHeNdRiX schreef op zondag 7 februari 2021 @ 20:40:
Staat dat niet gewoon in Systeemvoorkeuren > Beeldschermen > Kleur > [Open profiel]?
Daar staat volgens mij RGB. Alleen niet welke, dus volledig of de limited variant.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True