Na het opzetten van mijn eigen Bitwarden Vault ben ik een rondje aan het maken langs veel gebruikte sites om de wachtwoorden allemaal uniek te maken. Ik doe het een beetje as I go dus vanmorgen was tweakers aan de beurt.
Eerst helemaal uitgelogd uit alles sessies, daarna opnieuw inloggen om vervolgens het wachtwoord te wijzigen. Echter wanneer ik dat doe dat krijg ik de melding bij het wijzigen van het wachtwoord dat mijn originele wachtwoord niet klopt en dus wordt het nieuwe wachtwoord niet opgeslagen.
Dus ik log eerst in bij tweakers met mijn huidige gebruikersnaam en wachtwoord en vervolgens kan ik met diezelfde gegevens niet mijn wachtwoord wijzigen.
Zie ik iets over het hoofd, is er bij mij ook sneeuw in mijn hoofd gevallen?
Eerst helemaal uitgelogd uit alles sessies, daarna opnieuw inloggen om vervolgens het wachtwoord te wijzigen. Echter wanneer ik dat doe dat krijg ik de melding bij het wijzigen van het wachtwoord dat mijn originele wachtwoord niet klopt en dus wordt het nieuwe wachtwoord niet opgeslagen.
Dus ik log eerst in bij tweakers met mijn huidige gebruikersnaam en wachtwoord en vervolgens kan ik met diezelfde gegevens niet mijn wachtwoord wijzigen.
Zie ik iets over het hoofd, is er bij mij ook sneeuw in mijn hoofd gevallen?
:fill(white):strip_exif()/f/image/COUPMK3UFkAHoQXTGLq5B2EH.png?f=user_large)