Toon posts:

Wijzigen wachtwoord geeft onverwachte foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:21
Na het opzetten van mijn eigen Bitwarden Vault ben ik een rondje aan het maken langs veel gebruikte sites om de wachtwoorden allemaal uniek te maken. Ik doe het een beetje as I go dus vanmorgen was tweakers aan de beurt.

Eerst helemaal uitgelogd uit alles sessies, daarna opnieuw inloggen om vervolgens het wachtwoord te wijzigen. Echter wanneer ik dat doe dat krijg ik de melding bij het wijzigen van het wachtwoord dat mijn originele wachtwoord niet klopt en dus wordt het nieuwe wachtwoord niet opgeslagen.

Dus ik log eerst in bij tweakers met mijn huidige gebruikersnaam en wachtwoord en vervolgens kan ik met diezelfde gegevens niet mijn wachtwoord wijzigen.

Zie ik iets over het hoofd, is er bij mij ook sneeuw in mijn hoofd gevallen? 8)7

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:47
Heb je 1x het nieuwe ww ingevoerd en 1x het huidige ww?
In die volgorde?
(De onderste twee velden van het scherm)

Zo ja, dan kun je gebruik maken van de functie Wachtwoord vergeten en via een mailtje je nieuw wachtwoord instellen.

[Voor 49% gewijzigd door nescafe op 07-02-2021 08:02]

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• Flans
Aaaah dus toch sneew in mijn hoofd. Het 'wijzigen mailadres' en 'wijzigen password' zijn echt twee losse formulieren, dat had ik niet uit de pagina gehaald. Dan ook nog eerst het nieuwe wachtwoord en daarna het bestaande wachtwoord, helemaal verkeerd begrepen en niet goed gelezen.

Opgelost, thx!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bekend probleem, gaan we hopelijk binnenkort eens oplossen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 02-12 08:53

Moonsugar

Communitymanager

We hebben deze verwarring opgelost door een extra stap toe te voegen waarbij je kan aangeven welke van de twee je wilt wijzigen. (zie hierboven) :)

[Voor 31% gewijzigd door Moonsugar op 23-03-2021 17:01]

• Flans
Moonsugar schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:56:
[Afbeelding]

We hebben deze verwarring opgelost door een extra stap toe te voegen waarbij je kan aangeven welke van de twee je wilt wijzigen. (zie hierboven) :)
Keurige oplossing, dat maakt het in de toekomst een stuk duidelijker.

Edit: Nu alleen een uitlijning nog, daar krijg ik nog de kriebels van ;)
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee