Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Voor iemand die MBO Software developer doet

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

Vraag

• PaniniStealer
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 07-02 21:50
Voor mijn profielwerkstuk van school moet ik iemand vragen die de MBO opleiding software dev heeft gedaan maar ik ken niemand in mijn cirkels die de opleiding heeft gedaan. Dus als iemand die die MBO doet de volgende vragen kan beantwoorden, erg bedankt.

In welke jaar zit je?
Waarom heb je deze opleiding gekozen?
Waar volg je deze opleding?
Wat vind je leuk aan deze opleiding?
Wat wil je doen als je deze opleiding afgerond heb?
Zou je deze studie aan andere bevelen?
Heb je advies voor iemand deze opleiding wilt gaat doen?

Alle reacties

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:24

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Welkom op Tweakers, enquetes zijn enkel onder bepaalde voorwaarden toegestaan: Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit! . Daarom gaat dit topic op slot.

Note to self: being good is often more important than being right.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True