Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Rainbow-1995xx
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 28-05 20:31
Dag,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een game pc en wil hier een SSD op installeren. Ik heb al behoorlijk wat gespeurd hier op het forum en google. En veel is duidelijk. Ik weet dat er een Sata-m2 ssd op past. (als ik het tenminste goed begrijp)

Maar ergens kom ik niet uit. Ik kan nergens vinden welke afmeting SSD op het moederbord passen(bijv 2,5, mSata, m.2 80mm)
Ik kom online allerlei specificaties tegen van het moederbord, maar dit kan ik nergens vinden. Of ik begrijp het gewoon echt niet.

Zou iemand mij hier verder mee kunnen helpen?

Alle reacties

• popie
  • Registratie: november 2011
  • Nu online
dit is wat er op de website staat.

1 x M.2 Socket 3, with M key, type 2242/2260/2280/22110 storage devices support (SATA & PCIE 3.0 x 4 mode)*2

Meest gebruikte formaat M.2 ssd is 2280 formaat.

• Wekko306
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16:28
Je kan 1x een NVME m.2 SSD kwijt en kan ook gewoon een paar sata 2.5 inch SSD's aansluiten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True