Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ThinkBook 15 G2 ARE start niet meer op na bios update

Pagina: 1
Acties:

• breaker.evert
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 24-06 12:53
Heb de ThinkBook 15 G2 ARE Ryven 7 paar dagen in bezit.

Tijdens de automatische update via de Lenovo site heb ik ook de bios update mee gepakt.

Tijdens het update gaf hij aan dat deze juist was geïnstalleerd. Nadat deze opnieuw was opgestart blijf het scherm zwart. Alleen hoor ik de fan draaien en is het mogelijk om de laptop uit te zetten door de knop lang in gedrukt te houden. De Novo knop helpt ook niet.

Heb de accu los gekoppeld maar dit werkt niet.

Is er een fix die ik kan proberen. Of is dit een reparatie geval?

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Kan altijd even duren voordat alles weer opgang komt. dan kan het scherm even zwart blijven.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• breaker.evert
Heb de laptop meer dan een kwartier laten draaien en zag geen verschil.
Dat is het probleem niet.

Weet niet of een USB bios update flash drive mogelijk is. En hoe je deze maakt heb alleen een .exe bestand van het bios.

• breaker.evert
Heb op een aantal YouTube video gezien. Dat tijdens de bios update een tweede scherm te zien moet zijn waar oude versie nummer te zien is en de nieuwe. Deze scherm heb ik niet gezien ik ga ervan dat de bios update is mislukt. Daarna alleen zwart beeld waar de fan alleen draaien pas na 20 minuten de accu inwendig los gekoppeld. Omdat toen de laptop niet kon uitschakelen.

Heb de winkel geïnformeerd. Zal hoop ik snel verholpen worden.

Waarom de bios update is mislukt geen idee de accu was vol en de lader was aangesloten.

[Voor 19% gewijzigd door breaker.evert op 07-02-2021 19:39]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True