Toon posts:

ThinkBook 15 G2 ARE start niet meer op na bios update

Pagina: 1
Acties:

• breaker.evert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:08
Heb de ThinkBook 15 G2 ARE Ryven 7 paar dagen in bezit.

Tijdens de automatische update via de Lenovo site heb ik ook de bios update mee gepakt.

Tijdens het update gaf hij aan dat deze juist was geïnstalleerd. Nadat deze opnieuw was opgestart blijf het scherm zwart. Alleen hoor ik de fan draaien en is het mogelijk om de laptop uit te zetten door de knop lang in gedrukt te houden. De Novo knop helpt ook niet.

Heb de accu los gekoppeld maar dit werkt niet.

Is er een fix die ik kan proberen. Of is dit een reparatie geval?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kan altijd even duren voordat alles weer opgang komt. dan kan het scherm even zwart blijven.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• breaker.evert
Heb de laptop meer dan een kwartier laten draaien en zag geen verschil.
Dat is het probleem niet.

Weet niet of een USB bios update flash drive mogelijk is. En hoe je deze maakt heb alleen een .exe bestand van het bios.

• breaker.evert
Heb op een aantal YouTube video gezien. Dat tijdens de bios update een tweede scherm te zien moet zijn waar oude versie nummer te zien is en de nieuwe. Deze scherm heb ik niet gezien ik ga ervan dat de bios update is mislukt. Daarna alleen zwart beeld waar de fan alleen draaien pas na 20 minuten de accu inwendig los gekoppeld. Omdat toen de laptop niet kon uitschakelen.

Heb de winkel geïnformeerd. Zal hoop ik snel verholpen worden.

Waarom de bios update is mislukt geen idee de accu was vol en de lader was aangesloten.

[Voor 19% gewijzigd door breaker.evert op 07-02-2021 19:39]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee