Beste tweakers
De pc van een vriend kampt sinds vanochtend met bluetooth problemen normaal staat er een knop bij
Instellingen>Apparaten waar je kan aanvinken of je bluetooth uit of aan wilt zetten deze knop heeft hij sinds vanochtend niet meer waardoor hij dus geen verbinding kan maken met draadloze apparaten
De specificaties van zijn pc
Merk: Lenovo
Model: Legion Y520T-25ICZ 90JB000GMH
Processor: Intel Core I5-8400
Ram: 8gb ddr4
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
Type opslag: HDD & SSD
Bluetooth versie 4.1
( Ik weet niet welk moederbord erin zit )
Wat we al geprobeerd hebben
We hebben gecontroleerd op windows updates ( er waren geen updates beschikbaar )
De stuurprogramma's gecontroleerd op updates ( er waren geen updates beschikbaar )
De stuurprogramma verwijderd & de pc opnieuw opgestart ( zodat de stuurprogramma automatisch weer geïnstalleerd werd )
Alles zonder resultaat
Bij Apparaat status krijgen we een vreemde melding ( zie foto )
We weten alleen niet waar het probleem zit
ik hoop dat jullie ons kunnen helpen
Het is oanbord bluetooth
De pc van een vriend kampt sinds vanochtend met bluetooth problemen normaal staat er een knop bij
Instellingen>Apparaten waar je kan aanvinken of je bluetooth uit of aan wilt zetten deze knop heeft hij sinds vanochtend niet meer waardoor hij dus geen verbinding kan maken met draadloze apparaten
De specificaties van zijn pc
Merk: Lenovo
Model: Legion Y520T-25ICZ 90JB000GMH
Processor: Intel Core I5-8400
Ram: 8gb ddr4
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
Type opslag: HDD & SSD
Bluetooth versie 4.1
( Ik weet niet welk moederbord erin zit )
Wat we al geprobeerd hebben
We hebben gecontroleerd op windows updates ( er waren geen updates beschikbaar )
De stuurprogramma's gecontroleerd op updates ( er waren geen updates beschikbaar )
De stuurprogramma verwijderd & de pc opnieuw opgestart ( zodat de stuurprogramma automatisch weer geïnstalleerd werd )
Alles zonder resultaat
Bij Apparaat status krijgen we een vreemde melding ( zie foto )
We weten alleen niet waar het probleem zit
ik hoop dat jullie ons kunnen helpen

Het is oanbord bluetooth