Vraag
Beste antwoord (via cCgerSs op 08-02-2021 12:22)
Kun je hier niets mee dan?
https://nl-m.banggood.com/return_policy.html
Onder DOA. Zij zijn verantwoordelijk voor het betalen van de retourzending.
[ Voor 31% gewijzigd door technorabilia op 07-02-2021 20:51 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Alle reacties
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Anoniem: 454358
Kwam het scherm zo uit de doos? En de verpakking is heel aangekomen? Wanneer heb je het beeldscherm precies ontvangen?
Zou Banggood via een reactie wel laten weten dat het op hun kosten terug sturen is en een deugdelijk product leveren of het volledige bedrag terug storten (maar misschien heb je dat al gedaan).
Heb je een rechtsbijstandverzekering?
Kun je hier niets mee dan?
https://nl-m.banggood.com/return_policy.html
Onder DOA. Zij zijn verantwoordelijk voor het betalen van de retourzending.
[ Voor 31% gewijzigd door technorabilia op 07-02-2021 20:51 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Move VB -> SF
[ Voor 8% gewijzigd door dion_b op 08-02-2021 12:19 ]
Oslik blyat! Oslik!
Anoniem: 217290
Rechtsbijstand doet ook niks bij aankopen buiten de eu. Sommige zelfs al niet bij aankopen buiten nederland.cCgerSs schreef op zondag 7 februari 2021 @ 20:41:
Nee dat heb ik dus ook niet. Rechtbijstand. Misschien handig om toch een keer te gaan aanschaffen. Wat ik wel weet is dat ik never nooit meer via zo’n app bestel.
Je bent zelf importeur in dit geval dus een particuliere verzekering gaat dit niet dekken. Dit is 1 van de typische china risico's.
Enige wat je kan doen is druk blijven uitoefenen maar dat xijn ze daar wel gewend
PayPal vergoed 30 euro van je retour kosten.
Verder moet het toch goedkoper kunnen, dat retour zenden naar China.
Even verder kijken dan DHL? Of is die verplicht vanuit Banggood?
Ik weet niet waar je woont en het lost misschien jouw probleem niet op, maar ik kwam er laatst achter de het prijsverschil tussen een DHL pakketje hier om de hoek afgeven en een pakketje 10km verderop (over de Duitse grens) afgeven echt belachelijk is.cCgerSs schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:55:
Ja echt irritant heb 450 euro betaald voor het scherm via de banggood app. Ze doen moeilijk ook omdat terug sturen bij dhl al 260 euro kost. Nu kwamen ze met 150 euro geven en dan het scherm houden. Ik weet niet wat ik moet doen.
Bij mij was het € 61,99 vs € 175,00. Uiteindelijk via PostNL verstuurd, ontvanger had verzendkosten betaald en je hebt een adres in Duitsland nodig. Maar als je iemand aan de andere kant van de grens kent (voor adres) en pakketpunt is niet te ver, dan is het zeker een optie.
Anoniem: 454358
Gestuurd met wat hun eigen policy’s zijn. Nu hadden ze een mail
Gestuurd dat ze 250 willen betalen en ik het scherm hou. Nu heb ik een mail terug gestuurd dat 300 euro goed is en dan ben ik blij. Heb een ticket open staan bij aoc zelf en die gaan me als het goed is ook gewoon helpen omdat het gewoon een aoc product is. Zou mooi zijn. Dan krijg ik een vervangend toestel + 300 euro van banggood terug.