Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Meshify 2 XL, Nexus hub en 6 fans

Pagina: 1
Acties:

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 20:48
Ik heb een Meshify 2 XL case en wil er straks 3 fans bij plaatsen.

Ik heb stock 3 fans PWM 3 pins. Bij de case zit een nexus hub waar je van alles in kan prikken. De handleiding geeft aan dat de cpu fan gekoppeld moet worden aan de hub (die vervolgens fans aanstuurt plus de CPU koeler).

de 3 stock zijn 3 pins en passen er prima in. Ik heb Noctua NF-A14 PWM, 140mm 3 x gekocht.

Ik heb een MASTER 570 moederbord. Ik kan de 3 fans native aan het moederbord aansluiten 3x maar kan ook 3 x in de hub prikken, alleen moet de cpu header dan direct gekoppeld worden.

Wat kan ik het beste doen?

Inno3D RTX 3090 iChill X4 | AMD 5950x | Gigabyte MASTER x570 | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14D 32 GB | Samsung Pro 980 2 TB | Samsung Pro 980 1 TB | Meshify 2 XL | Reverb 2 | Quest 2

• RoelvdBerg
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21-05 22:15
Hey Vincent,

Als ik de handleiding lees mag dit ook op de sys_fan aangesloten worden.
Handleiding Meshify 2 XL
Pagina 18 kan je dit lezen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True