Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Annevy
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 14-02 13:21
Ik heb een Samsung Tab A 10.1 (2019) en wil hier graag een toetsenbord en muis aan koppelen.

Ik vind overal wel bluetooth toetsenborden in een hoes maar geen muis.
Is dit wel mogelijk? Of is er een hoes met toetsenbord en muis ineen?

Wie kan mij van advies voorzien?
Dankjewel!

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Annevy welkom op Tweakers.

Bedoel je een touchpad in een hoes? Want een hele muis in een hoesje 'frotten' lijkt me nogal lastig.

Je kan natuurlijk altijd elk willekeurige Bluetooth muis aansluiten.

• Annevy
rens-br schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:39:
@Annevy welkom op Tweakers.

Bedoel je een touchpad in een hoes? Want een hele muis in een hoesje 'frotten' lijkt me nogal lastig.

Je kan natuurlijk altijd elk willekeurige Bluetooth muis aansluiten.
Ja ik bedoel een touchpad in een hoes.

En mocht dat niet bestaan is mijn vraag of je een hoes met toetsenbord kunt kopen en een losse bluetooth muis of dat dan werkt.

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:55
Annevy schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:52:
[...]
En mocht dat niet bestaan is mijn vraag of je een hoes met toetsenbord kunt kopen en een losse bluetooth muis of dat dan werkt.
Ja hoor. :) En mocht je een bluetooth toetsenbord willen gebruiken werkt dat zelfs ook. :)

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Shadow Ghost | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Audio-Technica ATH-M50X

• Annevy
polopolo150 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:53:
[...]

Ja hoor. :) En mocht je een bluetooth toetsenbord willen gebruiken werkt dat zelfs ook. :)
Dus twee bluetooth apparaten aansluiten werkt?

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:55
Ja heb het afgelopen jaar gedaan met een Samsung 8 inch tablet uit 2017 volgens mij. Werkte prima. :)

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Shadow Ghost | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Audio-Technica ATH-M50X

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True