Toon posts:

Rasp 4 Android tv

Pagina: 1
Acties:

• max.schollen
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik heb op mijn Raspberry pi 4 Android tv (10) staan
Helaas kon ik de Disney + app niet vinden op de Google play store
Nu heb ik via de website apk mirror de android tv versie van Disney + gedownload en geïnstalleerd.
Helaas is het beeld een beetje ingezoomd en mis ik dan ook de zoek balk .
Heeft Iemand een idee wat er aan de hand is ?
De rapsberry is gekoppeld aan een tv met HDMI .
De andere aps doen het wel gewoon.
Heb het ook al geprobeerd op een 28 inch monitor met 4K maar helaas het zelfde probleem

De Disney app (apk mirror )
https://www.apkmirror.com...ey/disney-1-12-0-release/

De app op android tv

Instellingen HDMI

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-06 22:45

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Klinkt als een overscan dingetje. Check de video opties van je Pi en de weergave instellingen van je tv.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• max.schollen
Hero of Time schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 13:25:
Klinkt als een overscan dingetje. Check de video opties van je Pi en de weergave instellingen van je tv.
Alles wat ik heb aan video instellingen zijn die er in de bovenstaande afbeelding staan

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik zie geen instellingen daar die voor je tv van toepassing zijn, dus ik geloof er geen fluit van dat dat alles is.

• max.schollen
Hero of Time schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 13:27:
Ik zie geen instellingen daar die voor je tv van toepassing zijn, dus ik geloof er geen fluit van dat dat alles is.
Dit zijn de instellingen vanuit Android tv en meer dan dit kan ik niet vinden er op .
Staat bij Raspberry pi settings

[Voor 4% gewijzigd door max.schollen op 06-02-2021 16:23]

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het is toch ergens op aangesloten om beeld te geven? Iets dat ook instellingen heeft?

• max.schollen
Hero of Time schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 20:49:
Het is toch ergens op aangesloten om beeld te geven? Iets dat ook instellingen heeft?
Vandaag nog even gekeken in de tv
Helaas heb ik geen overscan optie in de instellingen van de tv
Wat kan ik dan nog doen ?
In het staat gewoon op 16:9 breedbeeld

[Voor 131% gewijzigd door max.schollen op 14-02-2021 19:05]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee