Intel Core i7 3770, 16GB RAM, 1TB SSD, ATI Radeon RX 500 XT, Linux Mint Cinnamon 22.2
Vraag
Beste antwoord (via Uruk-Hai op 06-02-2021 13:32)
Er zou, als het goed is, een knop "Folder Wijzigen" moeten zijn waar je een folder kan verwijderen.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Alle reacties
Er zou, als het goed is, een knop "Folder Wijzigen" moeten zijn waar je een folder kan verwijderen.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Oh, die is wel verwarrend. Folder toevoegen gaat in hetzelfde scherm, maar folder wijzigen in een nieuw scherm, waardoor die knop niet opvalt.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Thnx, ik zie het eindelijk!
Intel Core i7 3770, 16GB RAM, 1TB SSD, ATI Radeon RX 500 XT, Linux Mint Cinnamon 22.2
De UX is inderdaad niet optimaal (en codetechnisch ook zwaar verouderd, en niet mobile friendly). Ik ben alleen bang dat dit niet snel prioriteit zal krijgen...
Intentionally left blank
Ik snap dat de dev-tijd zeer beperkt is, maar het fotoalbum is al jaren onhandig en onduidelijk in gebruik. We zijn al erg blij met de uploadfunctie die vorig jaar gebouwd is, en dat het er goed mee samenwerkt. Maar het beheren van de foto's is echt een crime.
Als het zo oud is en een actief onderdeel van de community is, waarom krijgt het dan geen hoge prioriteit van de productmanager als ik vragen mag?
Als het zo oud is en een actief onderdeel van de community is, waarom krijgt het dan geen hoge prioriteit van de productmanager als ik vragen mag?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wie zegt dat het een 'actief onderdeel van de community' is? Ik gok dat maar een klein percentage van de bezoekers er gebruik van maakt. En waarom geen hoge prioriteit lijkt me vrij simpel: het levert niet direct genoeg waarde op.AW_Bos schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 23:30:
Ik snap dat de dev-tijd zeer beperkt is, maar het fotoalbum is al jaren onhandig en onduidelijk in gebruik. We zijn al erg blij met de uploadfunctie die vorig jaar gebouwd is, en dat het er goed mee samenwerkt. Maar het beheren van de foto's is echt een crime.
The devil is in the details.
Waarschijnlijk omdat er nog meer zaken liggen die nog hoger op de prioriteitsladder staan. Binnenkort gaan we daar weer naar kijken voor de rest van dit kwartaal, maar ik weet zo al een aantal zaken te bedenken die ik zelf nog eerder op de planning zou zetten (dat ga ik verder niet benoemen want ik wil geen verwachtingen wekken).AW_Bos schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 23:30:
Laat niet onverlet dat ik een refactor van het fotoalbum ook zeker graag zou zien gebeuren; het is immers ook techdebt die ooit eens weggewerkt zal moeten worden. Als er een aanleiding is waarvoor we deze code weer open moeten trekken zal een refactor ook meteen vanuit ons een eerste vereiste zijn.
Intentionally left blank
Pagina: 1