Toon posts:

[Feature Request] Mappen uit Fotoalbum kunnen verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Uruk-Hai
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-03 10:16
Ik heb een feature request voor het Fotoalbum van mijn tweakers.net account.

Ik kan in de Index namelijk wel mappen aanmaken, maar ik kan niet:
  • Mappen verwijderen
  • Mapnamen wijzigen
Zie ik hier iets over het hoofd of zitten deze functies er gewoon echt niet in?

Beste antwoord (via Uruk-Hai op 06-02-2021 13:32)

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Er zou, als het goed is, een knop "Folder Wijzigen" moeten zijn waar je een folder kan verwijderen.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Er zou, als het goed is, een knop "Folder Wijzigen" moeten zijn waar je een folder kan verwijderen.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-03 23:51

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Oh, die is wel verwarrend. Folder toevoegen gaat in hetzelfde scherm, maar folder wijzigen in een nieuw scherm, waardoor die knop niet opvalt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Uruk-Hai
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-03 10:16
Thnx, ik zie het eindelijk!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De UX is inderdaad niet optimaal (en codetechnisch ook zwaar verouderd, en niet mobile friendly). Ik ben alleen bang dat dit niet snel prioriteit zal krijgen...

Intentionally left blank

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:58

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik snap dat de dev-tijd zeer beperkt is, maar het fotoalbum is al jaren onhandig en onduidelijk in gebruik. We zijn al erg blij met de uploadfunctie die vorig jaar gebouwd is, en dat het er goed mee samenwerkt. Maar het beheren van de foto's is echt een crime.

Als het zo oud is en een actief onderdeel van de community is, waarom krijgt het dan geen hoge prioriteit van de productmanager als ik vragen mag?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 21:00
AW_Bos schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 23:30:
Ik snap dat de dev-tijd zeer beperkt is, maar het fotoalbum is al jaren onhandig en onduidelijk in gebruik. We zijn al erg blij met de uploadfunctie die vorig jaar gebouwd is, en dat het er goed mee samenwerkt. Maar het beheren van de foto's is echt een crime.

Als het zo oud is en een actief onderdeel van de community is, waarom krijgt het dan geen hoge prioriteit van de productmanager als ik vragen mag?
Wie zegt dat het een 'actief onderdeel van de community' is? Ik gok dat maar een klein percentage van de bezoekers er gebruik van maakt. En waarom geen hoge prioriteit lijkt me vrij simpel: het levert niet direct genoeg waarde op.

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 23:30:

Waarschijnlijk omdat er nog meer zaken liggen die nog hoger op de prioriteitsladder staan. Binnenkort gaan we daar weer naar kijken voor de rest van dit kwartaal, maar ik weet zo al een aantal zaken te bedenken die ik zelf nog eerder op de planning zou zetten (dat ga ik verder niet benoemen want ik wil geen verwachtingen wekken).

Laat niet onverlet dat ik een refactor van het fotoalbum ook zeker graag zou zien gebeuren; het is immers ook techdebt die ooit eens weggewerkt zal moeten worden. Als er een aanleiding is waarvoor we deze code weer open moeten trekken zal een refactor ook meteen vanuit ons een eerste vereiste zijn.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee