De zonnepanelen op mijn huis hangen aan een GoodWe 4200 DS omvormer (uit ~2013). Sinds een maand (ik log de opbrengst, en is sinds een maand geen data meer) geeft deze een foutmelding:
De failures zijn, voor zover ik kan nagaan, begonnen 2 dagen na een stroomstoring in de straat. Geen idee of het daar iets mee te maken heeft.
De vraag is: is dat te repareren? Is de 'GFCI' een los 'ding' in de omvormer? Of is het een geïntegreerd deel van de electronica en is het niet te repareren?
Of kan het misschien aan de stop in de stoppenkast liggen? Op het eerste gezicht is daar niets mis mee.
(Ik ben maar een simpele klussert, zeker geen electronica expert)
't Apparaat zit nu een oneindige opstart-loop. Ik heb 'm maar uitgeschakeld.GFCI Failure.
De failures zijn, voor zover ik kan nagaan, begonnen 2 dagen na een stroomstoring in de straat. Geen idee of het daar iets mee te maken heeft.
De vraag is: is dat te repareren? Is de 'GFCI' een los 'ding' in de omvormer? Of is het een geïntegreerd deel van de electronica en is het niet te repareren?
Of kan het misschien aan de stop in de stoppenkast liggen? Op het eerste gezicht is daar niets mis mee.
(Ik ben maar een simpele klussert, zeker geen electronica expert)
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"