Vraag

• Esjo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik zoek een?
vervanging van m'n mi a2. Een degelijke Android telefoon, goeie camera en accuduur. Ik heb al jaren xiaomi redmi notes gehad nu al weer een hele tijd de mi a2 maar die wordt traag, accuduur is soms nog maar een halve dag dus aan vervanging toe.

Wat is je budget?
Het liefst max 200, ik ben onhandig en sloop nog wel eens wat. Voor een heeeeel leuk toestel misschien tot max 300

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
l heb de mi a2 gekocht vanwege Android one. Was het omzetten naar lineage of eu xiaomi Rom zat en geen fan van miui vanwege het stoppen van apps op de achtergrond (en destijds nog geen Nl ondersteuning). Partner heeft nu poco x3 en heeft geen klachten meer hierover met miui dus vandaar dat het voorzichtig weer een optie is. Hij moet connecten met m'n galaxy active 2 smart watch (meestal geen punt) en verder gebruik ik hem veel overdag dus lange batterijduur is belangrijk. Ook een goede camera is een pro

Wat heb je zelf al gevonden?
poco x3 nfc, mi10 lite of redmi note 9. Nadeel is miui.
Oneplus nord n10 (nadeel: maar 1 Android update en 2 jaar veiligheidsupdates)
Realme x50(voor mij helemaal onbekend)
Stiekem neem ik ook de pixel 4a, vanuit Duitsland nog redelijk betaalbaar, mee in m'n opties. Vooral vanwege stock Android en camera ervaringen die ik lees.

Welke vragen heb je hier nog over?
ervaringen of duidelijke verschillen tussen de modellen qua accu, snelheid en camera. Realme ben ik helemaal niet mee bekend, is dit een goede optie tussen deze?

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Wat veel belangrijker is: hoe groot mag het scherm zijn?
Leg ze mbv kimovil.com eens naast elkaar, dan zie je de verschillen. Ook in grootte, want ze leggen ze mbv vierkantjes op elkaar.

• Esjo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-04-2021
99ruud99 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:53:
Wat veel belangrijker is: hoe groot mag het scherm zijn?
Leg ze mbv kimovil.com eens naast elkaar, dan zie je de verschillen. Ook in grootte, want ze leggen ze mbv vierkantjes op elkaar.
Die optie kan ik nog niet vinden? Ik zag geen hele grote verschillen qua scherm grootte. Poco x3 vind ik wel aan de grote kant inderdaad...

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:18
Realme is 1 versie upgraden, en 24 maanden beveiligingsupdates, zelfde als N10 dus.

Zou de X3 nemen aangezien je partner die heeft en bevalt.
Overigens dacht ik dat Poco nu als eigen merk een iets uitgeklede Miui heeft ten opzichte van de Mi en Redmi lijnen van Xiaomi.

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13-02 10:12
swhnld schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:31:
Realme is 1 versie upgraden, en 24 maanden beveiligingsupdates, zelfde als N10 dus.

Zou de X3 nemen aangezien je partner die heeft en bevalt.
Overigens dacht ik dat Poco nu als eigen merk een iets uitgeklede Miui heeft ten opzichte van de Mi en Redmi lijnen van Xiaomi.
*Minstens 2 Android versies en 24 maanden ondersteuning.

ETS2 2021 "Heart of Russia" DLC kaart: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1M4nYlxJEsQ12v0KXBVwuHoKGuB8NQhH9&usp=sharing

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee