Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• gebruiker_brink
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Ik zag dat de Miele monteur gegevens van mijn wasmachine kon uitlezen door een kabel te verbinden met zijn laptop en aan de andere kant een zuignap die hij vastzette op het voorpaneel van de machine.
Net zoals dit:

Hoe heet zo'n verbinding en is dit ook iets wat wij als tweakers kunnen ge/mis-bruiken om de huidige status van de wasmachine uit te lezen? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik kan er zelf online niks over vinden.

Ik lees nu het stroomgebruik uit via een slimme stekker maar het zou helemaal mooi zijn als ik meer inhoudelijke data kan uitlezen.

• rvdgaag
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 14-06 13:08
Het is een irDa verbinding, serieel via Infrarood.

Een hele specifieke programmeer omgeving die alleen werkt via de Miele server.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True