Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Elektrische radiator achter gordijn.

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

• BushMule
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 15-06 12:53
Hallo!

We willen een onverwarmde slaapkamer iets bijverwarmen. Er is onder het raam, op de plek waar normaal een radiator zou zitten een stopcontact voorzien.

We hebben echter overal gordijnen tot op de vloer, en in de manuals van alle elektrische radiatoren staat met koeienletters geschreven dat ze niet mogen worden afgedekt.

Aangezien ik het warmteverlies via de ramen iets wil compenseren is het wat mij betreft niet erg dat een radiator achter de gordijnen hangt.

Heeft er iemand tips welke elektrische radiator ik wel zou kunnen gebruiken?

• Blauwschaap
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22:13
Gewoon niet doen.

Het feit dat fabrikanten dit in koeienletters schrijven heeft niets te maken met warmteverlies. Het gaat erom dat je huis afbrandt als je dit doet.

Ik heb één keer als kleine jongen een handdoek over een elektrische radiator gelegd in de badkamer van mijn ouders. Binnen een paar minuten kwam de rook er van af. Is uiteindelijk met een sisser afgelopen, maar dit risico moet je gewoon niet nemen.

[Voor 43% gewijzigd door Blauwschaap op 05-02-2021 22:21]

• BushMule
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 15-06 12:53
Dit topic is per ongeluk dubbel geplaatst. Deze kan weg, hier verder:

Possible in "Elektrische radiator achter gordijn"

Dank

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Klikkie

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True