Ik heb na veel googlen eigenlijk maar gewoon 1 meneer uitgenodigd bij wie ik een goed gevoel had, en het ook gewoon bolletjes noemt ipv parels
("eps 0,033"
)
Het gaat om een vrijstaande woning uit 1940.
1 doorlopende spouw, ca 7 cm ruimte. Te behalen Rd-waarde volgens hem van 2,1
185m2, totaal 2587 incl BTW, en dan nog ca 925 euro subsidie.
Ik heb niet heel veel zin in veel bezoeken om hier of daar 100 euro te besparen, maar klinkt dit als een goed verhaal? Netto 1600 euro stook ik er toch zeker weer uit in enkele jaren?
De benedenverdieping is zelfs ook nog van binnen geïsoleerd, waarbij ik dan denk.... hmmm.. zou ik dat eruit halen, want dat scheelt nog gewoon 30cm breedte in een toch al niet al te brede woonkamer. of moet ik dat JUIST niet doen vanwege vochtbalans?
Het gaat om een vrijstaande woning uit 1940.
1 doorlopende spouw, ca 7 cm ruimte. Te behalen Rd-waarde volgens hem van 2,1
185m2, totaal 2587 incl BTW, en dan nog ca 925 euro subsidie.
Ik heb niet heel veel zin in veel bezoeken om hier of daar 100 euro te besparen, maar klinkt dit als een goed verhaal? Netto 1600 euro stook ik er toch zeker weer uit in enkele jaren?
De benedenverdieping is zelfs ook nog van binnen geïsoleerd, waarbij ik dan denk.... hmmm.. zou ik dat eruit halen, want dat scheelt nog gewoon 30cm breedte in een toch al niet al te brede woonkamer. of moet ik dat JUIST niet doen vanwege vochtbalans?
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.