Toon posts:

Signal-proxy, waarom mag dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

• MSteverink
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 25-09 22:20
.

[Voor 99% gewijzigd door MSteverink op 05-02-2021 16:02. Reden: ik trek mijn vraag in.]

• SirRosencrantz
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 24-09 09:20
Laat ik voorop stellen dat ik in dit artikel niemand oproep om de proxy te installeren. Dat is niet aan mij om voor iemand te bepalen en ik sta hier neutraal in als ik erover schrijf. Ik schrijf hierover omdat het nieuwswaardig is dat Signal hiertoe oproept en ik omschrijf hoe het moet om aan te tonen dat Signal het zo simpel mogelijk gemaakt heeft. Daarbij verwijs ik naar de bron, namelijk de GitHub-repository. Ik geef niet stap-voor-stap uitleg.

Daarnaast snap ik de vergelijking met het omzeilen van Windows-wachtwoorden niet helemaal. Een proxy opzetten om een censor te omzeilen is wel iets anders dan het kwetsbaar maken van Windows, of iemand helpen om computervredebreuk te plegen. Ik zie het brengen van dit nieuws eerder iets in lijn met nieuws over het gebruik van VPN's in China.

Ik heb verder niet echt een mening of reactie op wat wel en niet mag op GoT, maar de regels op GoT zijn niet relevant voor de redactie.

[Voor 3% gewijzigd door SirRosencrantz op 05-02-2021 16:53]

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 11:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gezien de topicstart is leeggehaald en de topicstarter aangeeft het topic graag te willen sluiten doe ik hem bij deze op slot

Frontpagemoderatie Forum

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee