Vraag

• sitanonchai
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-12-2022
Mijn vraag

Ik heb 'n Lenovo Tab M10 FHD Plus (2nd Gen) (ZA5W0130SE) + Smart Charging Station, sinds deze week heb ik geen beeld meer wel geluid via de ziggo go app.
Homepage van ziggo app geeft stilstaand beeld.
Heeft gewerkt met Andoid 10.
Als ik ziggo go naar tv stuur of naar google chromecast stuur heb ik wel beeld op tv.

Ik vermoed dat Ziggo 'n upadte heeft uitgerold van de ziggo app waardoor dit porbleem is ontstaan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ziggo go
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ziggo go verwijderd en opnieuw geinstalleerd en opnieuw ingelogd
Ziggo go app op iphone werkt wel.
Als ik google zie ik dat meerdere mensen dit probleem ervaren met deze tablet echter staat er geen oplossing bij.

Heeft iemand misschien 'n tip voordat ik ziggo bel.

...

Alle reacties

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03 15:06
Nachtmodus al uitgezet?

• zjeeraar84
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:21
Is waarschijnlijk de 'modus voor oogbescherming' of nachtmodus waaraan @marteltor refereert.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MichaelT1
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 18-01-2022
Voor mij werkte het aan/uit zetten van de "modus voor oogbescherming". :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:52
Hier geen problemen (3 van diezelfde tablets in huis)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee