Toon posts:

Telefunken Mister Hit 2000LS aansluiten op versterker ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bobke_Wings
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-03-2021
Ik ben net in het bezit gekomen van een Telefunken Mister Hit 2000LS is een 2-snelheden platenspeler met ingebouwde stereo versterker en twee losse luidsprekers uit 1974. Uit de boxen komt er echter geen geluid. Ik hoor enkel muziek komen uit de platenspeler zelf. Ik vermoed dus dat de voorversterker welke in de platenspeler stuk is ? Achteraan de platenspeler zitten er drie aansluitingen, 2 voor de boxen en 1 phono uitgang of ingang (ik ben een leek).. Hoe moet ik en kan ik deze nu aansluiten op mijn versterker ? Mijn versterker heeft geen phono ingang..Moet ik dit dan doen met een Tulp stereo 2RCA - DIN 5-pins kabel naar een voorversterker en zo naar mijn echte versterker ? Of kan ik de Tulp stereo 2RCA - DIN 5-pins kabel ineens aansluiten op mijn versterker ? Of kan dit helemaal niet werken ? Ik verneem het graag en alvast bedankt voor de hulp

Alle reacties

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:11

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Doe eens een fototje?

En als je aan de volumeknop draait, hoor je dan gekraak uit de speakers?

Wise enough to play the fool

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee