Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• paulixxs
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 08-02 13:55
Ik heb een jaar geleden de Nokia 6.2 gekocht.
Was best tevreden. Maar ik denk dat ik pech heb, want ik heb nu 2 keer in een maand een probleem met de nabijheid-sensor. Is al 1 eer gerepareerd en is nu weer onderweg met dezelfde klacht. Komt dit vaker voor???
Groet
Paul

Beste antwoord (via paulixxs op 08-02-2021 09:38)

• The Executer
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20:25
Het kan natuurlijk dat de vorige reparatie niet goed uitgevoerd is, bijvoorbeeld sensor niet goed vastgezet, niet goed aangesloten etc. Helaas zul je daar niet achter gaan komen, tenzij je hem zelf open schroeft, maar dan ben je wel je garantie kwijt.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:30

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@paulixxs welkom op Tweakers.

Ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20:25
Het kan natuurlijk dat de vorige reparatie niet goed uitgevoerd is, bijvoorbeeld sensor niet goed vastgezet, niet goed aangesloten etc. Helaas zul je daar niet achter gaan komen, tenzij je hem zelf open schroeft, maar dan ben je wel je garantie kwijt.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True