Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit topic is bedoeld voor een vriend van mij die wilt gaan streamen. Het zou voornamelijk gaan over Overwatch, Apex Legends, ARK: Survival Evolved, Phasmaphobia en GTA Online op high detail
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ongeveer $1500, dus €1250. Indien performance een grote stap kan maken door iets meer te investeren staat zij hier voor open.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Simpel toetsenbord en muis.
Case = Corsair iCUE 4000X RGB Mid-Tower ATX
Schermen zullen achteraf aangeschaft worden, maar zal 1440p / 4k worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, Moederbord, Grafische kaart, Geheugen, Storage, Voeding, Processor koeler en case ventilatoren
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Ze is wel afhankelijk van de componenten die beschikbaar zijn in Amerika. Ik maak nu gewoon een lijstje met componenten in Nederland en kijk daarna of deze ook beschikbaar zijn in Amerika (ga ik wel vanuit)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alles moet in de case passen die ik eerder heb aangegeven. RGB is leuk, maar kan eventueel met LEDstrips opgelost worden
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij een goed advies kunnen geven over een systeem waarmee ze goed vooruit kan met streamen van bovengenoemde games. Ze heeft aangegeven dat het systeem in de loop van de tijd te upgraden (videokaart, geheugen en case fans) omdat er op dit moment niet voldoende budget is om meteen het beste van het beste te kopen.
Wat heb ik zelf al gevonden
Edit: Ik zie dat ze geen G.Skill hebben bij Best Buy. Wel hebben ze: CMK16GX4M2B3200C16, voldoet deze? Ik kan deze niet 123 terug vinden op moederbord pagina van MSI
Dit topic is bedoeld voor een vriend van mij die wilt gaan streamen. Het zou voornamelijk gaan over Overwatch, Apex Legends, ARK: Survival Evolved, Phasmaphobia en GTA Online op high detail
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ongeveer $1500, dus €1250. Indien performance een grote stap kan maken door iets meer te investeren staat zij hier voor open.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Simpel toetsenbord en muis.
Case = Corsair iCUE 4000X RGB Mid-Tower ATX
Schermen zullen achteraf aangeschaft worden, maar zal 1440p / 4k worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, Moederbord, Grafische kaart, Geheugen, Storage, Voeding, Processor koeler en case ventilatoren
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Ze is wel afhankelijk van de componenten die beschikbaar zijn in Amerika. Ik maak nu gewoon een lijstje met componenten in Nederland en kijk daarna of deze ook beschikbaar zijn in Amerika (ga ik wel vanuit)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alles moet in de case passen die ik eerder heb aangegeven. RGB is leuk, maar kan eventueel met LEDstrips opgelost worden
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij een goed advies kunnen geven over een systeem waarmee ze goed vooruit kan met streamen van bovengenoemde games. Ze heeft aangegeven dat het systeem in de loop van de tijd te upgraden (videokaart, geheugen en case fans) omdat er op dit moment niet voldoende budget is om meteen het beste van het beste te kopen.
Wat heb ik zelf al gevonden
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 164,- | € 164,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X | € 449,05 | € 449,05 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 38,70 | € 38,70 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 142,90 | € 142,90 |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 119,95 | € 119,95 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.242,60 |
Edit: Ik zie dat ze geen G.Skill hebben bij Best Buy. Wel hebben ze: CMK16GX4M2B3200C16, voldoet deze? Ik kan deze niet 123 terug vinden op moederbord pagina van MSI
[ Voor 2% gewijzigd door Imposant1 op 05-02-2021 11:59 . Reden: Edit over geheugen ]