Toon posts:

Verwijderen review renskoenraadt

Pagina: 1
Acties:
  • 858 views

• Maddie2011
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-02-2021
Wraakreview. Ik heb hem slecht beoordeeld op verzending om hij de videokaart in bubbel folie los in een doos gedaan had. Vind ik niet kunnen, hoort ook niet want de kaart kan alle kanten op schuiven. En voor een onderdeel met bewegende delen erin is dat niet prettig.

Omdat ik mijn privacy waarborg en niet op elk forum mijn adresgegevens deel krijg ik nu een negatieve review omdat het omslachtig zou zijn. Als hij het zo omslachtig zou vinden, dan zou hij geen zaken moeten doen.

Dus eerst doe je zaken en daarna ga je achteraf zeuren dat het omslachtig is. Zeg dat dan meteen en ga niet achteraf een wraak review schrijven omdat ik je laag beoordeeld hebt voor verzending wat terecht is, wat jezelf ook bevestigd hebt.

Gaarna review verwijderen, berust op wraak.

EDIT: ik had jou ook minder sterren kunnen geven op communicatie he, omdat je de tracktrace zou geven, maar ik daar uiteindelijk zelf om moest vragen. Besef dat wel.

[Voor 9% gewijzigd door Maddie2011 op 05-02-2021 10:10]

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:50
een echte wraak review is het mijns inziens niet. je krijgt immers 3 van de 5 sterren. nu kan ik niet zien hoe het in de verpakking heeft gezet, maar als er afdoende bubbleplastic (anti statisch variant beetje grijs blauwig) zie ik dat niet als een probleem.

In de bussen en vrachtwagens kan het tijdens rijden flink te keer gaan. kortom de doos zelf stuitert vaak genoeg heen en weer. zolang het product niet door de doos heen kan stuiteren valt impact wel mee.

Als ik zelf iets verpakt zorg ik wel dat het binnen de doos strak zit. ook ik heb laatst een videokaart verkocht en in bubbelzak geplaatst. deze paste strak in de doos en wiebellen was er niet bij. maar toch kan het bij vervoer aardig geschud worden.

mijn advies is test eerst de kaart en controlleer even of er geen afgebroken delen aan het plastic zit. mocht die het niet doen, of schade hebben, neem dan even contact op met de verkoper. die is misschien wel bereid om een issue te verhelpen.

• Maddie2011
dezejongeman schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:30:
een echte wraak review is het mijns inziens niet. je krijgt immers 3 van de 5 sterren. nu kan ik niet zien hoe het in de verpakking heeft gezet, maar als er afdoende bubbleplastic (anti statisch variant beetje grijs blauwig) zie ik dat niet als een probleem.

In de bussen en vrachtwagens kan het tijdens rijden flink te keer gaan. kortom de doos zelf stuitert vaak genoeg heen en weer. zolang het product niet door de doos heen kan stuiteren valt impact wel mee.

Als ik zelf iets verpakt zorg ik wel dat het binnen de doos strak zit. ook ik heb laatst een videokaart verkocht en in bubbelzak geplaatst. deze paste strak in de doos en wiebellen was er niet bij. maar toch kan het bij vervoer aardig geschud worden.

mijn advies is test eerst de kaart en controlleer even of er geen afgebroken delen aan het plastic zit. mocht die het niet doen, of schade hebben, neem dan even contact op met de verkoper. die is misschien wel bereid om een issue te verhelpen.
Dat was dus wel het geval. Kaart in bubbel folie los in een doos. Kon alle kanten op schuiven. Daar zeg ik wat van, en dan begint hij achteraf opeens te zeuren dat ik m'n adresgegevens per mail wil geven ipv op tweakers. Net bevestigde hij ook weer dat hij gewoon wilde verkopen, dat is hem gelukt. Dan moet ie niet achteraf gaan klagen over dat ik m'n adresgegevens wilde mailen. Het is niet alsof ik daar een geheim van gemaakt heb ofzo

Daarnaast was het bubbelfolie en geen anti statische zak.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:53

Sharky

Skamn Dippy!

Je maakt het ons wel lastig om aan jouw kant te staan.

This too shall pass

• Maddie2011
Sharky schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:50:
[...]

Je maakt het ons wel lastig om aan jouw kant te staan.
Tja dat is gewoon mijn spraak en schrijfwijze. Hardware noem ik meuk. Als je loopt te drammen zeg ik al snel zeiken. Iedereen is hier een hij, ongeacht of je een meisje bent of niet. Zo ben ik opgegroeid, iedereen praat hier zo. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet. ABN is er niet altijd bij, maar ik doe het nooit bewust om iemand te kwetsen hoor.

PS: gelukkig ben jij geen moderator haha. Al staat de hele community achter je, de wil van de moderators is wet 8) wat ik overigens ook respecteer.

[Voor 37% gewijzigd door Maddie2011 op 05-02-2021 11:02]

• citomaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:18
Maddie2011 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:35:
[...]

Dat was dus wel het geval. Kaart in bubbel folie los in een doos. Kon alle kanten op schuiven. Daar zeg ik wat van, en dan begint hij achteraf opeens te zeuren dat ik m'n adresgegevens per mail wil geven ipv op tweakers. Net bevestigde hij ook weer dat hij gewoon wilde verkopen, dat is hem gelukt. Dan moet ie niet achteraf gaan klagen over dat ik m'n adresgegevens wilde mailen. Het is niet alsof ik daar een geheim van gemaakt heb ofzo
Voor de toekomst: realiseer je ook wel dat veel tweakers juist graag de communicatie via PB's willen laten verlopen. Als de koper/verkoper verkeerde intenties blijkt te hebben, dan kan Tweakers ingrijpen. Dat kan niet als correspondentie via de mail wordt gevoerd. Overigens is het verstrekken van je contactgegevens per e-mail niet 'veiliger' dan via een PB op Tweakers. Immers, ik kan heel makkelijk een nep-e-mailadres aanmaken. E-mail is wellicht zelfs nog anoniemer dan een profiel op Tweakers.

• Maddie2011
citomaster schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:09:
[...]

Voor de toekomst: realiseer je ook wel dat veel tweakers juist graag de communicatie via PB's willen laten verlopen. Als de koper/verkoper verkeerde intenties blijkt te hebben, dan kan Tweakers ingrijpen. Dat kan niet als correspondentie via de mail wordt gevoerd. Overigens is het verstrekken van je contactgegevens per e-mail niet 'veiliger' dan via een PB op Tweakers. Immers, ik kan heel makkelijk een nep-e-mailadres aanmaken. E-mail is wellicht zelfs nog anoniemer dan een profiel op Tweakers.
Dat is ook de bedoeling. Ik blijf graag anoniem online. Wat mijn goed recht is natuurlijk

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-03 17:40

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik vind het een prima beoordeling. Geeft precies weer hoe iemand is en zich gedraagt. Zonder die beoordeling zou ik niet weten dat ik never nooit iets met jou zou kopen/verkopen.

Mooi laten staan aub.

• citomaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:18
Maddie2011 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:15:
[...]

Dat is ook de bedoeling. Ik blijf graag anoniem online. Wat mijn goed recht is natuurlijk
Niet helemaal mee eens. Uiteraard hoef je niet te strooien met je gegevens op internet. Maar als je een fysiek product van een ander wil kopen, dan zal je toch - zij het via PB of e-mail - adresgegevens moeten uitwisselen. En dan zie ik niet in waarom je niet je gegevens via een PB wil versturen, als e-mail niets veiliger is.

• Maddie2011
citomaster schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:32:
[...]

Niet helemaal mee eens. Uiteraard hoef je niet te strooien met je gegevens op internet. Maar als je een fysiek product van een ander wil kopen, dan zal je toch - zij het via PB of e-mail - adresgegevens moeten uitwisselen. En dan zie ik niet in waarom je niet je gegevens via een PB wil versturen, als e-mail niets veiliger is.
Het is de afweging tweakers vs microsoft. Gevoelsmatig denk ik dat een grotere partij zoals Microsoft het beter voor elkaar heeft dan tweakers als het aankomt op persoonsgegevens beschermen. Daarnaast monitort tweakers actief berichten waardoor ze aan mijn persoongegevens kunnen komen terwijl ze niet in het gesprek betrokken zijn

• Maddie2011
Voor de moderators, je mag mijn reactie wel aanpassen hoor. Dan haal je in de doos geflikkerd weg en maak je er iets van als "Lag los in de doos". Ik ben er niet op uit om iemand te bashen. Mijn spreektaal is gewoon wat lomper en harder dan die van anderen. Doe je er nog een ster bij, ik vind het prima

• Zuur.Pruim
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Voordat het ontspoort... @Microkid :)

[Voor 15% gewijzigd door Zuur.Pruim op 05-02-2021 13:57]

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:45
Als je dezelfde communicatie in chat gebruikte als hier, zou ik in eerste instantie afhaken. 3 sterren is veel te veel.

• Maddie2011
99ruud99 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:01:
Als je dezelfde communicatie in chat gebruikte als hier, zou ik in eerste instantie afhaken. 3 sterren is veel te veel.
Er is geen chat op tweakers

[Voor 18% gewijzigd door Maddie2011 op 05-02-2021 14:05]

• Rowliebowlie
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-03-2021
Maddie2011 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:04:
[...]
Denk wel dat je op deze manier inderdaad fatsoenlijk geholpen gaat worden.

Manmanman. Omdat het voor jou normaal is om op deze manier te communiceren betekend dat niet dat het voor andere ook normaal is.

Er is geen chat op tweakers

• Maddie2011
Omdat het voor jullie niet normaal is zo te communiceren betekent het niet dat ik maar asociaal ben? Ik laat het overigens hierbij. Rens en ik hebben nog even gepraat en wat mij betreft mag mn review aangepast worden hoor

[Voor 21% gewijzigd door Maddie2011 op 05-02-2021 14:39]

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:23
Wat een pot verwijt de ketel situatie haha. Lijkt me gewoon een terechte review.

• Maddie2011
Inverted_World schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:39:
Wat een pot verwijt de ketel situatie haha. Lijkt me gewoon een terechte review.
Je kan wel zien dat het corona tijd is zeg. Facebook 2.0 hierzo.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee