Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na jaren het gamen in de koelkast te hebben gezet (iets met kinderen en werk) wil ik nu weer een lekker potje kunnen gamen.
Ik zal voornamelijk (de laatste) FPS games spelen en wil dit op hoge settings kunnen doen op een 1440p 144hz (liefst ultra wide monitor).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de computer (zonder scherm, randapparatuur en 3070 kaart, want die hebt ik al) wil ik max 850-900 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM X 8G kaart al liggen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk wat ik hier heb samengesteld, maar ik ben nogal roestig, want zeker al 20 jaar geen computer meer gebouwd. Op dit moment vooral nog onzeker over de keuze/combinatie van het moederboard, geheugen en de voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, most bang for buck! En het moet goed (stabiel) samenwerken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk vooral een check op het systeem wat ik hieronder heb samengesteld. Gaat dit samen goed en stabiel werken. Zijn er nog slimme wijzigingen toe te passen?
Na jaren het gamen in de koelkast te hebben gezet (iets met kinderen en werk) wil ik nu weer een lekker potje kunnen gamen.
Ik zal voornamelijk (de laatste) FPS games spelen en wil dit op hoge settings kunnen doen op een 1440p 144hz (liefst ultra wide monitor).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de computer (zonder scherm, randapparatuur en 3070 kaart, want die hebt ik al) wil ik max 850-900 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM X 8G kaart al liggen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk wat ik hier heb samengesteld, maar ik ben nogal roestig, want zeker al 20 jaar geen computer meer gebouwd. Op dit moment vooral nog onzeker over de keuze/combinatie van het moederboard, geheugen en de voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, most bang for buck! En het moet goed (stabiel) samenwerken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- 1440p 144hz ultra wide kunnen gamen hoogste instellingen
- Geluidsniveau zo laag mogelijk!
- Geen RGB
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk vooral een check op het systeem wat ik hieronder heb samengesteld. Gaat dit samen goed en stabiel werken. Zijn er nog slimme wijzigingen toe te passen?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 139,- | € 139,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Suprim X 8G | € 849,- | € 849,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 101,58 | € 101,58 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 38,70 | € 38,70 |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/16 | € 78,21 | € 78,21 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 750W | € 127,90 | € 127,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,90 | € 105,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.639,29 |