Toon posts:

Geen vo2max meting apple watch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• LindaB77
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 24-02-2021
Vanmorgen nog met de apple watch 4 gelopen en had een vo2max meting.
Vanmiddag de apple watch 6 gekregen en vanavond een uur (stevig) gelopen.
Ik krijg echter geen vo2max meting.
Onder gegevensbron staat mijn iphone 6 ook niet vermeld.
Alle andere metingen werken wel.

Iemand een idee hoe dit kan??

Alle reacties

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Was je wel een workout gestart? En heeft ie je hartslag wél (constant) vastgelegd? (Check even de data tijdens de work-out, is een mooi grafiekje voor.) Als je bijvoorbeeld handschoenen aan doet die de watch half opzij drukt en hij kan geruime tijd je hartslag niet meten, dan poept ie naar mijn weten ook geen VO2Max inschatting uit.

Misschien eerst maar eens aankijken of het een blijvend probleem is...? 1x geen meting is nou niet direct een reden voor paniek of om al teveel moeite in troubleshooting te steken.

Tenslotte kan je ook gewoon Apple bellen of met ze chatten natuurlijk... Die kunnen indien nodig ook een diagnose uitvoeren op je watch enzo en kunnen veel meer zien dan jij en wij. Maar kijk eerst eens of dit morgen nog een probleem is als je 2x gaat lopen.

[Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 05-02-2021 00:50]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• LindaB77
Ondertussen doet mijne het weer na een aantal wandelingen.
Helaas zit er aardig verschil in waarde tussen mijn metingen van de watch 4 (32.8)en watch 6. ( 26.2)

Die van een vriendin van mij doet het echter nog steeds niet...

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-04 20:25
Ik heb het zelf ook ervaren vwbt de metingen vo2. Het wordt blijkbaar pas opgeslagen wanneer je een aantal keren meer dan 20 minuten gewandeld hebt. Daarbij geldt ook dat je iWatch niet in de “lock” stand mag gaan door bijvoorbeeld een te los zittend horloge bandje. Dit was bij mij blijkbaar het geval, terwijl de workout wel doorliep, en later de iWatch weer ontgrendelde. Blijkbaar iets in combinatie met vergrendelen en door te los zittend bandje geen 20 min minimaal hartslag meting.

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 20:24
LindaB77 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:06:
Vanmiddag de apple watch 6 gekregen en vanavond een uur (stevig) gelopen.
Ik krijg echter geen vo2max meting.
Onder gegevensbron staat mijn iphone 6 ook niet vermeld.
Alle andere metingen werken wel.

Iemand een idee hoe dit kan??
Heb je een Apple Watch Series 6 aan een iPhone 6 gekoppeld of lees ik dit verkeerd?
Cougar schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:48:
Daarbij geldt ook dat je iWatch niet in de “lock” stand mag gaan door bijvoorbeeld een te los zittend horloge bandje.
Je bedoelt een Apple Watch 😁

• LindaB77
Foutje ik heb de iphone 12pro.

• Livio_Livius
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-05 13:47
Stevig wandelen en een VO2max meting? Of haal je bij stevig wandelen al maximale zuurstofopname? Doel ontgaat mij geheel. Nog afgezien dat een horloge meting totaal onbetrouwbaar is.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee