Voor een collega op het werk ben ik momenteel een pc aan het samenstellen.
De pc zou goed genoeg moeten zijn om toch een 10 jaar mee te gaan en niet zeer traag te worden, verder gaat hij gebruikt worden voor mails, browsing, youtube, word/excel, alle everyday taken...
Aangezien dit zeer basic is dacht ik aan een build zonder een grafische kaart om de kosten te drukken en de besparingen eventueel ergens anders in te kunnen steken.
Momenteel heb ik volgende build bijeen gekregen, maar aangezien ik nog nooit een build heb gemaakt die geen zware dingen moet kunnen en geen grafische kaart heeft, wou ik deze graag laten nakijken.
Suggesties zijn ook altijd welkom, want ik weet niet zeker of deze CPU wel integrated graphics heeft
De pc zou goed genoeg moeten zijn om toch een 10 jaar mee te gaan en niet zeer traag te worden, verder gaat hij gebruikt worden voor mails, browsing, youtube, word/excel, alle everyday taken...
Aangezien dit zeer basic is dacht ik aan een build zonder een grafische kaart om de kosten te drukken en de besparingen eventueel ergens anders in te kunnen steken.
Momenteel heb ik volgende build bijeen gekregen, maar aangezien ik nog nooit een build heb gemaakt die geen zware dingen moet kunnen en geen grafische kaart heeft, wou ik deze graag laten nakijken.
Suggesties zijn ook altijd welkom, want ik weet niet zeker of deze CPU wel integrated graphics heeft

# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3400G Boxed | € 196,29 | € 196,29 |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 174,90 | € 174,90 |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 73,89 | € 73,89 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,95 | € 50,95 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 89,- | € 89,- |
1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 99,- | € 99,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 778,93 |
[Voor 4% gewijzigd door Sallyriana op 04-02-2021 18:36]