Heeft iemand van jullie een idee wat de placeholders zouden kunnen zijn van de Zyxel VMG8825-T50 Custom URL van T-Mobile Thuis:
De <ipaddr> variant werkt niet. Alle placeholders vervangen door vaste waardes werkt wel als ik bijvoorbeeld voor ip 127.0.0.1 kies.
Je kan op de Zyxel kiezen voor Menu -> Netwerkinstellingen -> DNS -> Dynamische DNS -> DNS User Defined.
Er zit sowieso een vreemde feature in want hij voegt standaard &hostname=de.domeinnaam& toe aan de url in plaats van &host=<domain>& vervangen door &host=de.domeinnaam&
Dus:
Ik kan natuurlijk alle placeholders weglaten. Behalve de &ip= want deze heb ik wel nodig.
code:
1
| dyndns?user=<username>&password=<pass>&host=<domain>&ip=<ipaddr> |
De <ipaddr> variant werkt niet. Alle placeholders vervangen door vaste waardes werkt wel als ik bijvoorbeeld voor ip 127.0.0.1 kies.
code:
1
| dyndns?user=mijnnaam&password=mijnwachtwoord&host=de.domeinnaam&ip=127.0.0.1 |
Je kan op de Zyxel kiezen voor Menu -> Netwerkinstellingen -> DNS -> Dynamische DNS -> DNS User Defined.
Er zit sowieso een vreemde feature in want hij voegt standaard &hostname=de.domeinnaam& toe aan de url in plaats van &host=<domain>& vervangen door &host=de.domeinnaam&
Dus:
code:
1
| dyndns?user=<username>&password=<pass>&host=<domain>&ip=<ipaddr>&hostname=de.domeinnaam& |
Ik kan natuurlijk alle placeholders weglaten. Behalve de &ip= want deze heb ik wel nodig.
[Voor 2% gewijzigd door ajakkes op 04-02-2021 16:05. Reden: Code tags toegevoegd]
👑