Apple watch met gebroken scherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fries1984
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-02-2021
Hallo,

Na een valpartij is mijn Watch series 3 GPS enigszins verminkt met een horizontale scheur in het scherm. Alles boven de scheur werkt qua 'touch'. Alles eronder werkt niet meer. Concreet mijn vraag; wat moet worden vervangen wanneer ik deze zelf repareer.

Heb ik in dit geval een nieuw front glas + force touch nodig of volstaat alleen een front glas?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-05 19:09
Is dat niet helemaal verlijmd? Zover ik weet kun je alleen het geheel van display, touch en glas vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fries1984
  • Laatst online: 05-02-2021
Sluw schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:17:
Is dat niet helemaal verlijmd? Zover ik weet kun je alleen het geheel van display, touch en glas vervangen.
Bedankt voor je reactie! Ja het glas is één geheel, maar daaronder zit ook nog een force touch sensor. Deze kun je los bij bestellen. Weet dus niet of dat dan ook nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 20:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-12-2024
YouTube: Apple Watch Series 3 Successful Glass Repair

Je kunt de digitizer ook vervangen.
Mocht je het scherm vervangen hebben en de oude nog hebben, neem ik deze graag van je over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 22:34
Bij mijn apple watch 3 serie was het scherm rondom gescheurd. Er was een terug roep actie van apple. Zij hebben de watch netjes vervangen. Misschien geldt die actie nog?

https://support.apple.com...am-apple-watch-series-2-3

[ Voor 20% gewijzigd door sander_dr op 07-02-2021 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 20:21
sander_dr schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:57:
Bij mijn apple watch 3 serie was het scherm rondom gescheurd. Er was een terug roep actie van apple. Zij hebben de watch netjes vervangen. Misschien geldt die actie nog?

Het scherm is bij TS met een horizontale scheur kapot gegaan. Dat is toch niet hetzelfde als rondom? En ik neem aan dat ze ook wel kunnen zien dat het ding gevallen is als er ook een scheur in het scherm zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 22:34
Volkan1984 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:44:
[...]

Het scherm is bij TS met een horizontale scheur kapot gegaan. Dat is toch niet hetzelfde als rondom? En ik neem aan dat ze ook wel kunnen zien dat het ding gevallen is als er ook een scheur in het scherm zit.
Ik neem ook aan dat ze dat kunnen zien. Echter ging het terugroepen volgens mij vooral ook omdat de schermen snel kapot gingen. Bijvoorbeeld door een val.

Mijne is stuk gegaan, doordat ik ergens tegen aan stootte. Dat heb ik eerlijk verteld bij de apple store.

[ Voor 9% gewijzigd door sander_dr op 07-02-2021 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
  • Laatst online: 08:46
sander_dr schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:57:

Bij mij ook plotseling rondom gescheurd voor Series 3. Zelfde productiegebrek en ook zo benoemd door Apple. Maar omdat de actie is afgelopen geen vervanging door Apple helaas.
Pagina: 1