Toon posts:

hoeveel mag je eigelijk downloaden bij chello

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een vragje aan jullie die chello gebruiken hoeveel dataverkeer mag je per maand binnen halen :?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Zit geen beperking aan .... fair use

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Topicstarter
maar ik heb gehoord dat er wel een limiet is om te downloaden :?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Op dinsdag 14 augustus 2001 14:25 schreef bombeiros het volgende:
maar ik heb gehoord dat er wel een limiet is om te downloaden :?
Nou volgens mij is die er niet hoor. Heb ik nog nooit van gehoord. En ik heb toch al een tijdje chello.

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Ik heb al vanaf begin Juni chello, en ik heb periodes dat ik in 1 week 10 iso`s zit te downen, en die zijn meestal 700 meg per stuk, dus dan kom ik op 7 gig in de week.

En ik heb nog nooit wat gehoord, maar bij mij in de wijk hebben er niet zo veel kabel-internet :)

Verwijderd

ik d8 30gb :? kweenie zeker

Verwijderd

Ik heb ooit een telefoontje gehad dat ze doorhadden dat ik met meerdere pc's zat te internetten. Ik noemde hem onprofesioneel en waar hij zijn data vandaan haalde. Hij zei dat het door de linux machine kwam, ik zeg nooit gehoord van een linux werkstation. Daarna nooit meer wat van ze gehoord.

Ik haal samen met mijn vriendin ongeveer zo een 400 a 800 mb per dag gemiddeld binnen. KaZaa is een favoriet. Zit me alleen ruk te ergeren dat ik nu alle dbz filmpjes hebt tot episode 204 en daarna kan je niets meer vinden dus misschien iemand die het wel weet? :)

Ik zoek vanaf The Wizard's Curse. Maar ze zeiken niet zo snel over dataverkeer... behalve misschien als je in een extreem drukke buurt zit.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

zover ik weet, mag je bijna onbeperkt downen.

De grens die chello handhaaft is: Als de mensen op dezelfde wijk/straatkast gaan klagen over snelheids gebrek, dan krijg je een waarschuwing en daarna kunnen ze je overzetten naar een proffesioneel abo, of eraf mikken. of iets daar tussenin.

Zo is het mij uitgelegt. en daarbij wordt er eigenlijk alleen gemeten voor overlast tussen 08:00 en 01:00.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
had wel een gehoord dat er misschien een limiet op kwam maar het is volgens mij bij dat misschien gebleven

"If u do something do it with style, or do it at all."

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 16:02
Dr was een hele tijd geleden toch bij tweakers.net nieuws van een vent die had in 1 maand 21 of 31GB gedownload (weet neit zo goed meer). En toen had chello gezegd dat ie ene duurder abbonement moest nemen. Maar daar was toen dus een hele opstant over omdat chello zegt: "onberperkt internetten" ofzo. naja zal wel

Verwijderd

www.chello.nl :
geldt er een limiet voor dataverkeer?

Bij normaal gebruik hoeft een gebruiker niet bang te zijn dat hij een limiet zal overschrijden. chello is echter bevoegd om te beoordelen of een gebruiker onevenredig veel netwerkverkeer veroorzaakt, waardoor anderen hinder ondervinden. Mocht chello van oordeel zijn dat het hier inderdaad oneigenlijk gebruik betreft, dan zal chello de gebruiker hierop aanspreken. chello heeft een fair use policy opgesteld waarin omschreven staat wat wel en niet is
toegestaan.
Gewoon normaal doen dus en niet 24/7 het maximale eruit proberen te halen door services te draaien, 10 isootjes per dag te dl'en etc...

Verwijderd

ik heb ook 1 keer bericht gehad dat ik met 2 pc`s op internet zat, (zijn er 3, maakt niet uit)

maar hij zei dat het eigenlijk niet mocht, maar iedereen doet het, dus hij vind het geen probleem, en dat was 2 maanden geleden
Pagina: 1