Toon posts:

AE tokens opnemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• vince1989
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 05-02 17:43
Mijn vraag

Ik heb een bitvavo account en een partij Aeternity tokens. Nu hebben ze bij Bitvavo deze uit de lijst gehaald en ik krijg nergens gevonden hoe ik deze tokens opneem. Ze staan/stonden in mijn Bitvavo wallet. Ook van Bitvavo krijg ik steeds geen reactie , wat betreurenswaardig is. Nu zie ik dat er nog steeds in deze token word gehandeld en dat er diverse hardware wallets zijn waar je ze heen kan sturen. Echter krijg ik op mijn account deze tokens nergens te vinden.

Hoe kom ik hierachter (codes) en waar ik ze verkopen.

Wellicht een domme vraag voor een newbie in de crypto. Maar wellicht kan iemand anders mij hierbij wel helpen.

Graag hoor ik van jullie,
Groeten,
Vincent
...

Alle reacties

• Roellie80
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 13:34
In dit geval ben je echt afhankelijk ban Bitvavo. Je zal dus bij hun moeten zijn voor een oplossing

Roelscryptotips.nl

• vince1989
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 05-02 17:43
Bitvavo heeft na zeker 10 pogingen de afgelopen 2 maanden nog steeds niet gereageerd.

Wat erg betreurenswaardig is voor een handelsplatform waar miljoenen in omgaan...

Ben ik de enige met dit probleem?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee