Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miknic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-02 13:59
Hallo,

Ik heb de Asus BT500 aangeschaft, maar ik krijg het niet 100% werkend. Want ik heb een verbindingsprobleem met de Xbox Series X en S draadloze controller. Elke keer tijdens het gamen stopt de controller een paar seconden met werken en begint te knipperen om weer te synchroniseren en een paar seconden later werkt het weer. Dit gebeurt meerdere keren tijdens een spelsessie. Maar wanneer ik de oude vertrouwde BT400 gebruik, bestaat dit probleem niet en blijft de controller gewoon aan tot het einde van mijn spelsessie. Misschien dat iemand hetzelfde probleem had en weten hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.n.i.t.a
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 11:59
Ook ik heb precies hetzelfde probleem. Ik volg even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 18:52

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Heb je al geprobeerd de firmware van de controller te updaten? Ik heb gelezen dat daar verschillende BT-connectie problemen mee verholpen zouden zijn.
Het meest voor de hand liggende probleem is volgens mij dat BT5 niet (goed) ondersteund wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miknic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-02 13:59
gwystyl schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 14:04:
Heb je al geprobeerd de firmware van de controller te updaten? Ik heb gelezen dat daar verschillende BT-connectie problemen mee verholpen zouden zijn.
Het meest voor de hand liggende probleem is volgens mij dat BT5 niet (goed) ondersteund wordt
Alles geprobeerd toen, maar heb ondertussen maar de Microsoft Xbox Wireless Adapter aangeschaft.. Nooit geen problemen meer gehad.