Toon posts:

Amd 1400 + uitzoeken mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M`n Asus a7v133 is kappot, dus de winkel moet hem nu opsturen en dat gaat 2 weken a een maand duren, dus mag ik nu even zolang een vervangend moederbord gebruiken maar ik heb een beperkte keuze:

Msi Lite 6330
MSI Pro 2
Abit KT7 Raid

Ik heb een AMD 1400 processor.

Welke moet ik kiezen :?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 12:41
Ehm. Volgens mij zijn dat allemaal borden met een KT133 chipset, dus maximaal 200MHz FSB..

Dus vraag effe of hun kunnen garanderen dat je proc op die bordjes werkt..

Welk bordje je dan pakt maakt voor de rest niks uit.. En het is toch maar voor een korte tijd!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 augustus 2001 14:12 schreef Twynn het volgende:
Ehm. Volgens mij zijn dat allemaal borden met een KT133 chipset, dus maximaal 200MHz FSB..

Dus vraag effe of hun kunnen garanderen dat je proc op die bordjes werkt..

Welk bordje je dan pakt maakt voor de rest niks uit.. En het is toch maar voor een korte tijd!
Nee maar als m`n mobotje niet volgens de fabriek onder de garantie valt zit ik wel met een van die mobo`s in m`n maag.
Dus ze kunnen geen van 3en 1400 aan?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 12:41
Op dinsdag 14 augustus 2001 14:17 schreef schumache het volgende:

[..]

Nee maar als m`n mobotje niet volgens de fabriek onder de garantie valt zit ik wel met een van die mobo`s in m`n maag.
Dus ze kunnen geen van 3en 1400 aan?
Ze kunnen het wel aan, alleen niet met een 266MHz FSB.. Dus moet je de multiplier veranderen..

Overigens kun je gewoon op de sites van de fabrikanten de gegevens terug vinden.. Misschien dat het je keuze wat makkelijker maakt!

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

De Abit KG7(raid of Lite) >:) Zijn goede kaarten neem ik aan, die van mij is al in bestelling...
Ondersteund 266 Mhz FSB, 4!!! DDR sloten (goed werkend)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Neem een ASUS A7V266, deze ondersteund DDR geheugen en kun je een FSB tot 266 halen.

Sorry dat ik niet een van de 3 kan aanbevelen die jij daar noemt
Pagina: 1