In de reactie die Contagion plaats op het Intrisity nieuws, staat:
edit: Hmmm, staat nu al op 1, dat is snel gegaan terwijl ik dit aan het typen was... Misschien moeten we hem daar maar laten staan, maar misschien is het ook een idee om er eens over te discussieren wat je met dit soort gevallen aanmoet. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen afspreken om het consequent naar -1 te modden en dat ook in de FAQ's te zetten...
Het gaat dus om deze reactie. Tja, ik heb het zelf niet gezien en op zich vind ik het niet erg als mensen hun reactie naderhand aanpassen, maar bij de allereerste post vind ik het eigenlijk een beetje 'valsspelen', omdat signifant meer mensen die reactie zien en dus ook modden.edit:
Wat is dit nu? Toen ik deze reactie postte op D-Devil had hij alleen het zinnetje 'Nu is het maar de vraag of die chip zich ook op de markt kan bewijzen.' Dat was alles! En nu staat er een heel verhaal! Zo kan ik ook leuke eerste posts op +4 krijgen zeg![]()
edit: Hmmm, staat nu al op 1, dat is snel gegaan terwijl ik dit aan het typen was... Misschien moeten we hem daar maar laten staan, maar misschien is het ook een idee om er eens over te discussieren wat je met dit soort gevallen aanmoet. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen afspreken om het consequent naar -1 te modden en dat ook in de FAQ's te zetten...
Never stop seeking what seems unobtainable...