Black & White rev in PC Gameplay, wie heeft hem?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:59

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Ok, ik zit met een probleem. Ik run een gamesite en recentelijk had ik iemand die wel mee wilde werken. Afijn, standaard procedure; test review laten schrijven. Ik krijg dus net een testreview van Black&White binnen en dat ding ziet er gewoon te goed uit, ik vertrouw het niet helemaal. Ik heb de reviews van de PU en de PC Zone al nagekeken maar deze is het niet. Ook vanwege het taalgebruik kan het best dat hij uit de PC Gameplay komt, maar ik heb de Pc Gameplay met de review van B&W niet, en niemand in m'n vriendenkring heeft hem.

Mijn verzoek dus aan de persoon die dat nummer wel heeft of je de B&W review pretty please heel aub wilt inscannen.

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:37
Vraag het gewoon aan die gozerd..
En tsja, 't kan ook nog vertaald zijn van een engelse review b.v. die goed in elkaar zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 21:27
Ik heb ff geen scanner bij de hand dus ik typ ff een deel (tot zover ik zin heb :) )

In Black & White neem je de rol van de newbie god aan in het land van Eden. Al senl wordt duidelijk dat, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, niet alles peis en vree is in dit gebied. De god Nemesis en enkele consorten zetten de boel op stelten en dat kunnen we natuurlijk niet ongestraft toelaten!

[VEEL TEKST]

Het komt er uiteindelijk telkens op neer om zo het hele eiland te veroveren. Uiteraard hebben de andere goden hetzelfde doel voor ogen en ook zij beschikken allen over een eigen wezen. Je zal de mensen dus moeten beinvloeden. Wanneer 2 wezens elkaar ontmoeten , is het niet ondenkbaar dat ze met elkaar in de clinch gaan. Is jouw creatuur inmens veel groter dan het andere, dan kan je de tegenstander gewoon vertrappelen.

[VEEL TEKST]

Conclusie:

Laat dat je echter niet tegenhouden om dit spel in huis te halen, want het blaakt gewoon van creativiteit! Ik zou nog bijzonder veel kunnen vertellen over B&W, maar de meeste fun beleef je door zelf wat uit te proberen. Spurt dus naar de winkel en eis snel je eigen creatuur op

alsjeblieft :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Op dinsdag 14 augustus 2001 14:30 schreef Fr3aKER het volgende:
Ik heb ff geen scanner bij de hand dus ik typ ff een deel (tot zover ik zin heb :) )

In Black & White neem je de rol van de newbie god aan in het land van Eden. Al senl wordt duidelijk dat, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, niet alles peis en vree is in dit gebied. De god Nemesis en enkele consorten zetten de boel op stelten en dat kunnen we natuurlijk niet ongestraft toelaten!

[VEEL TEKST]

Het komt er uiteindelijk telkens op neer om zo het hele eiland te veroveren. Uiteraard hebben de andere goden hetzelfde doel voor ogen en ook zij beschikken allen over een eigen wezen. Je zal de mensen dus moeten beinvloeden. Wanneer 2 wezens elkaar ontmoeten , is het niet ondenkbaar dat ze met elkaar in de clinch gaan. Is jouw creatuur inmens veel groter dan het andere, dan kan je de tegenstander gewoon vertrappelen.

[VEEL TEKST]

Conclusie:

Laat dat je echter niet tegenhouden om dit spel in huis te halen, want het blaakt gewoon van creativiteit! Ik zou nog bijzonder veel kunnen vertellen over B&W, maar de meeste fun beleef je door zelf wat uit te proberen. Spurt dus naar de winkel en eis snel je eigen creatuur op

alsjeblieft :)
Hardstikke bedankt voor de moeite maar het is hem niet :(

Ik heb hem er al over aangesproken maar hij ontkent het. Ik geloof er echt niks van want ik heb ff een paar algemene games vragen gesteld (wie is john romero? wie is miyamoto? van welk bedrijf is pokemon) en daar kreeg ik de domste antwoorden op. Thx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:54
Op dinsdag 14 augustus 2001 14:34 schreef woutf het volgende:

[..]

Hardstikke bedankt voor de moeite maar het is hem niet :(

Ik heb hem er al over aangesproken maar hij ontkent het. Ik geloof er echt niks van want ik heb ff een paar algemene games vragen gesteld (wie is john romero? wie is miyamoto? van welk bedrijf is pokemon) en daar kreeg ik de domste antwoorden op. Thx anyway
ja maar dat is natuurlijk onzin....
veel van spelletjes afweten is niet hetzelfde als goeie reviews kunnen schrijven.

Ik bedoel, ik heb B&W ook gespeeld en ik kan daar ook wel een leuk verhaaltje over schrijven, maar of ik veel van de spelletjeswereld afweet....? nou nee... :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Op dinsdag 14 augustus 2001 14:42 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

ja maar dat is natuurlijk onzin....
veel van spelletjes afweten is niet hetzelfde als goeie reviews kunnen schrijven.

Ik bedoel, ik heb B&W ook gespeeld en ik kan daar ook wel een leuk verhaaltje over schrijven, maar of ik veel van de spelletjeswereld afweet....? nou nee... :)
Kijk, deze jongen kent de site via iemand van dezelfde school die er dus al voor schrijft. De jongen in kwestie is 14 jaar. Een week geleden wist hij nog niet van het bestaan van de game af, en die schoolgenoot van hem had deze game aangeraden. Dus in 1 week een spel helemaal spelen een een top review schrijven die zo in een tijschrift geplaatst kan worden op je 14e? dacht het niet

Ik heb ook met hem op MSN gesproken en hij komt echt verschrikkelijk kinderlijk over, vandaar mijn twijfels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:54
Op dinsdag 14 augustus 2001 14:45 schreef woutf het volgende:

[..]

Kijk, deze jongen kent de site via iemand van dezelfde school die er dus al voor schrijft. De jongen in kwestie is 14 jaar. Een week geleden wist hij nog niet van het bestaan van de game af, en die schoolgenoot van hem had deze game aangeraden. Dus in 1 week een spel helemaal spelen een een top review schrijven die zo in een tijschrift geplaatst kan worden op je 14e? dacht het niet

Ik heb ook met hem op MSN gesproken en hij komt echt verschrikkelijk kinderlijk over, vandaar mijn twijfels
oke... :)

das wat anders :)

wat je zou kunnen doen is hem voor een proeftijd in dienst nemen (krijgt je personeel betaalt?) en dan kan je hem binnen een maand ofzo zonder opgaaf van reden ontslaan.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:19
Als je zo over hem denkt dan zou ik hem gewoon geen reviews meer laten schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Op dinsdag 14 augustus 2001 14:48 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

oke... :)

das wat anders :)

wat je zou kunnen doen is hem voor een proeftijd in dienst nemen (krijgt je personeel betaalt?) en dan kan je hem binnen een maand ofzo zonder opgaaf van reden ontslaan.
Niemand krijgt betaald, het is allemaal vrijwilligerswerk. Alleen waar ik de laatste tijd last van heb is 13 en 14 jarigen die zeggen mee te willen werken en eigenlijk alleen maar gratis spellen willen. Ik heb het idee dat dit persoon hier ook op uit is, omdat hij zegt dat ik hem maar wat spellen moet geven zodta hij nog meer reviews kan schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat hem nog een review maken over Red Faction Demo. Nog geen enker Nederlands blad heeft daar een review van, en het lijkt me stug dat hij perfect engels kan dus rippen gaat moeilijk.

Als hij weigert dan zeg je gewoon 'nee, je wordt geen reviewer' of iets in die trend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:45
Ikzelf ben ook 14, maar ik zou zeker dit niet plaatsen. Als het te proffesioneel is dan zeker niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 16:22

BitByter

Prutst dit forum

ik wil wel een review schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 14:03
Op dinsdag 14 augustus 2001 14:04 schreef woutf het volgende:
Ok, ik zit met een probleem. Ik run een gamesite en recentelijk had ik iemand die wel mee wilde werken. Afijn, standaard procedure; test review laten schrijven. Ik krijg dus net een testreview van Black&White binnen en dat ding ziet er gewoon te goed uit, ik vertrouw het niet helemaal. Ik heb de reviews van de PU en de PC Zone al nagekeken maar deze is het niet. Ook vanwege het taalgebruik kan het best dat hij uit de PC Gameplay komt, maar ik heb de Pc Gameplay met de review van B&W niet, en niemand in m'n vriendenkring heeft hem.

Mijn verzoek dus aan de persoon die dat nummer wel heeft of je de B&W review pretty please heel aub wilt inscannen.

Alvast Bedankt
Ik heb em nor ergens liggen EN ik heb een scanner, als je hem nog wilt moet je ff ICQ'en ofzow!?
Pagina: 1