360 controller pc

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirmike
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-05-2022
Via tweakers kon ik geen adequate prijsinfo meer vinden voor het aanschaffen van een xbox 360 wired controller voor gebruik op de pc.

Ik heb zelf de PDP versie in huis gehaald, die helemaal niet werkt op mijn pc en leeft compleet zn eigen leven. Ik zie heel veel alternatieven, goedkope rip-offs, maar ik wil het liefst gewoon een originele xbox 360 controller. Weet iemand nog een plekje waar dit te verkrijgen is? Overal waar ik keek waren ze uitverkocht...

[ Voor 4% gewijzigd door sirmike op 03-02-2021 19:06 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iv00w
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-05 06:10
Natuurlijk duurder en anders gevormd, maar de Xbox One controller werkt perfect met Windows. Bedraad, en via een wireless dongle of bluetooth, afhankelijk van de versie.

Ik denk niet dat je nog ergens een nieuwe Xbox 360 controller gaat vinden. Wellicht tweedehands, al dan niet via een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirmike
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-05-2022
Iv00w schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:10:
Natuurlijk duurder en anders gevormd, maar de Xbox One controller werkt perfect met Windows. Bedraad, en via een wireless dongle of bluetooth, afhankelijk van de versie.

Ik denk niet dat je nog ergens een nieuwe Xbox 360 controller gaat vinden. Wellicht tweedehands, al dan niet via een winkel.
echt geprobeerd, eenmaal in de pc gestoken ging mn pc zn eigen bewegingen doen en nam de controller het over. Ik kon helemaal niks meer. Zelfs als ik de controller uit de kabel haalde, bleef de pc de bewegingen van de controller aanhouden, maar bedankt, ik heb al wat gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Waar kan ik X kopen?" topics zijn op GoT niet de bedoeling. Kijk in Pricewatch, dat is waar we hier die info bewaren. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.