HP pavilion maakt lawaai bij opstarten/kantelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denise884
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 04-08-2022
Sinds een paar weken maakt mijn laptop ontzettend veel lawaai bij het opstarten of als ik de laptop kantel om bv naar de onderkant te kijken. Dit is niet iedere keer zo. Heb mijn laptop net 2 weken aan HP mee gegeven ivm kapotte accu en vervanging van het toetsenbord. Wat kan het geluid zijn wat ik hoor? Ik neem aan dat het niet de harde schijf is of hij moet op z'n einde lopen. Ik kan hem weer naar HP sturen maar dan ben ik hem weer 2 weken kwijt en mijn garantiebewijs verloopt over 2 dagen. Heb de laptop nu 3 jaar en al zoveel problemen gehad. Heel erg jammer voor een best prijzige laptop.

BIOS e.d. zijn ge-update.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yYGySDAQs-J0aChYPiYpBAkaBOE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fbMjIMRMlTuOXRvuM7uB1hga.png?f=user_large

[Vimeo: Untitled]

[ Voor 8% gewijzigd door Denise884 op 03-02-2021 18:53 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07-06 12:41
Heb je je fans al eens nagelopen, klinkt als een kapotte lager / schurende ventilator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denise884
99ruud99 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:56:
Heb je je fans al eens nagelopen, klinkt als een kapotte lager / schurende ventilator.
Dat idee kreeg ik al een beetje zeker als ik kijk naar andere videos met een soortgelijk geluid. Ik heb mijn fans nog niet na gelopen maar zal daar mee beginnen. Denk niet dat ik het nog red binnen de garantie tijd van HP aangezien ze traag reageren maar liever een kapotte fan dan een kapotte harde schijf oid. Snap alleen niet waarom ik behoorlijk wat problemen heb met een relatief nieuwe laptop. Stiefpa raadde een HP laptop af en ik begin nu te snappen waarom.

Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07-06 12:41
Haha, ik heb zelf ook een hp pavillon gehad, maar dan 10 jaar geleden, was ook na 1 jaar veel ellende, maar waarschijnlijk puur pech hebben.

Ik zou zeggen: stuur nu je garantieverzoek in, want je datum van indienen telt, niet wanener zij reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denise884
99ruud99 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:07:
Haha, ik heb zelf ook een hp pavillon gehad, maar dan 10 jaar geleden, was ook na 1 jaar veel ellende, maar waarschijnlijk puur pech hebben.

Ik zou zeggen: stuur nu je garantieverzoek in, want je datum van indienen telt, niet wanener zij reageren.
Heb deze laptop toen gekozen omdat er een goede videokaart in zit ( game graag ) maar wat een rotzooi is dit. Op een gegeven moment vielen er steeds meer toetsen van mijn toetsenbord af en was niet mogelijk om ze er weer op te zetten. Alsof ze wat Action lijm hebben gebruikt om de toetsen vast te zetten.

Ik denk dat ik er toen 800 euro voor heb betaald ( 15 inch ) en dat vind ik nogal wat en dan zou je niet zoveel problemen moeten hebben maar idd, kan gewoon pech zijn. Zei HP mannetje toen ook. Domme pech. :')

Zal reparatieverzoek indienen of anders moet mijn stiefpa er eens naar kijken met z'n anti HP propaganda _O-