Optische XT muis??

Pagina: 1
Acties:

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 13:37
Ik heb van mijn opa een doos met oude computerrommel gekregen, nou zit er een oude muis bij van het merk A4-Tech, met optische sensors! Maar hij is uit het stenen tijdperk zo ongeveer :P Wat kan ik hier nog mee doen? De resolutie is 290-1450 dpi :9~

Ook zat er nog een oude 33k3 modem bij, kan je hier nog wat leuks mee doen? ( Lees: molesteren >:) )

Grtz Kevin

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

je kan het leuk aansluiten en gebruiken

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Hehe.. grappige muizen zijn dat. Alleen ze hebben een heel groot nadeel. Je hebt een speciale muismat nodig met een raster. Ik gebruikte die vroeger al voor m'n Sun systeempje.

• Kvn
Op dinsdag 14 augustus 2001 13:30 schreef Cobus_NL het volgende:
Hehe.. grappige muizen zijn dat. Alleen ze hebben een heel groot nadeel. Je hebt een speciale muismat nodig met een raster. Ik gebruikte die vroeger al voor m'n Sun systeempje.
Yep, zo'n mat heb ik er ook bij, maar ik ga hem niet gebruiken omdat ik al een optische muis heb van M$ :) Dus wie wil hem hebben? Gratis, je moet alleen ff langskomen

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

nee bedankt, heb zelf ook een optische MS muis (intellimouse explorer, echt leuk in Counter-Strike)

MechWarrior || Monsters Game

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 17:11
waar woon je ?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 14 augustus 2001 14:22 schreef X-Tweaker het volgende:

[..]

Yep, zo'n mat heb ik er ook bij, maar ik ga hem niet gebruiken omdat ik al een optische muis heb van M$ :) Dus wie wil hem hebben? Gratis, je moet alleen ff langskomen

VERKOCHT!!!!!!!!! (Aan RDK_NL :) )

20*350ZO45°

• Kvn
Op dinsdag 14 augustus 2001 15:28 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

VERKOCHT!!!!!!!!! (Aan RDK_NL :) )
Hehehehe icq me maar ff
Pagina: 1