Ik zou graag willen dat bij het opstarten van mijn pc de inbelverbinding automatisch start, hoe doe ik dat zonder bijv explorer of outlook te starten?
Zet automatisch inbellen aan, zodat je niet dat schermpje krijgt, en plaats dan een link ernaar in je opstarten map.
Verwijderd
Heb ik ook ooit gehad, maar dit werkt niet echt, hij moet wel blijven draaien. Als ie alleen opstart en internet ligt er 5 min uit, dan moet ie daarna wel weer opnieuw inbellen, maar hoe???
Onder windows 2000 is dat een optie die je in de eigenschappen van de inbelverbinding in kan stellen, maar bij andere windowsversie's kan dat niet vanzelf geloof ik.Op dinsdag 14 augustus 2001 13:46 schreef keepitcool het volgende:
Heb ik ook ooit gehad, maar dit werkt niet echt, hij moet wel blijven draaien. Als ie alleen opstart en internet ligt er 5 min uit, dan moet ie daarna wel weer opnieuw inbellen, maar hoe???
externe toegang->verbindingen->instellingen->"vragen om ......" uit vinken
ff een snelkoppeling in "Opstarten" maken in start menu
en olee
en olee
Maar hoe maak in windows 2000 een service om de dialup verbinding te starten nog voordat er ingelogt moet worden.
Verwijderd
En bij NT server 4.0???Op dinsdag 14 augustus 2001 16:12 schreef ThaHandy het volgende:
externe toegang->verbindingen->instellingen->"vragen om ......" uit vinken
en olee
Pagina: 1