Ik zoek een?
4K TV van minimaal 48-inch (max. 58 inch)
Wat is je budget?
Maximaal €750, tenzij het een uitzonderlijke deal is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
...op te gamen en films te kijken, vooral savonds. Minimaal 60hz, 4K en lage input lag is een must. Goede HDR, kleurbalans en 100~120hz zijn mooie extra's.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb deze twee op het oog: 58Q60T en NANO86
Welke vragen heb je hier nog over?
Binnen mijn budget lijkt er geen TV te zijn die aan alle wensen voldoet, dus ik moet ergens een compromie sluiten. De NANO86 is 100hz (120?), lage input lag en heeft freesync, maar de zwart kleuren schijnen erg matig te zijn. De Q60T is enorm groot en heeft mooie kleuren/zwarttonen, maar ik kan nergens vinden hoeveel Hz die is en of de game-mode enigszins degelijk is. Wat raden jullie aan?
4K TV van minimaal 48-inch (max. 58 inch)
Wat is je budget?
Maximaal €750, tenzij het een uitzonderlijke deal is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
...op te gamen en films te kijken, vooral savonds. Minimaal 60hz, 4K en lage input lag is een must. Goede HDR, kleurbalans en 100~120hz zijn mooie extra's.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb deze twee op het oog: 58Q60T en NANO86
Welke vragen heb je hier nog over?
Binnen mijn budget lijkt er geen TV te zijn die aan alle wensen voldoet, dus ik moet ergens een compromie sluiten. De NANO86 is 100hz (120?), lage input lag en heeft freesync, maar de zwart kleuren schijnen erg matig te zijn. De Q60T is enorm groot en heeft mooie kleuren/zwarttonen, maar ik kan nergens vinden hoeveel Hz die is en of de game-mode enigszins degelijk is. Wat raden jullie aan?