Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Harmony geen bediening smart TV

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• bommer
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 04-06 22:19
Ik heb de volgende setup;

- LG OLED55C9PLA
- Harmony HUB + Elite

Als ik activiteiten aan maak voor Amazon prime en Netflix, dan starten deze en kun je ook met de Elite/hub de tv/app bedienen.

Echter als ik een activiteit maak met de ingang smart tv, dan start de TV en het menu wordt geopend, vervolgens
is echter de TV/app niet meer te bedienen met de Harmony Elite/Hub.

wel met de remote van de LG zelf.

Herkend iemand dit probleem en weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt,

Mischa

Beste antwoord (via bommer op 03-02-2021 19:27)

• iuuk
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-06 14:16
Staan je knoppen wel toegewezen in deze activiteit? Ik heb zelfs wel eens ervaren dat ik m'n Xbox niet kon bedienen omdat de standaard harmony instelling de knoppen gewoon blanco had gelaten.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• iuuk
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-06 14:16
Staan je knoppen wel toegewezen in deze activiteit? Ik heb zelfs wel eens ervaren dat ik m'n Xbox niet kon bedienen omdat de standaard harmony instelling de knoppen gewoon blanco had gelaten.

• bommer
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 04-06 22:19
Staan je knoppen wel toegewezen in deze activiteit?
Opzich wel voor de hand liggend natuurlijk, alleen omdat voor Netflix en Prime video de knoppen al voor gedefinieerd zijn.
Nooit bedacht dat ik dat voor voor de activiteit zelf zou moeten doen.

Dank

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True