Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Desktop voor mijn dochter. Naast de gewone internet/mail/browser-games, zullen er ook vaak games gespeeld worden. Games zoals Euro truck simulator, gta IV, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget zit rond de € 1 100,00.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, klavier en scherm zijn er reeds. Het scherm is een AOC 2460VAOC G2460V (met freesync)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaand heb ik een lijstje gemaakt, er zijn twee beeldkaarten vermeld maar heb er natuurlijk maar 1 nodig. Ik twijfel of ik hierin wel een juiste keuze maak.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merkvoorkeur, niet echt. Prijs/kwaliteit verhouding primeert. Het systeem zou toch een hele tijd meemoeten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
WIFI is vereist.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Beeldkaart, ik weet niet welke te kiezen? Zijn alle componenten compatibel met mekaar?
Wenslijstje
Desktop voor mijn dochter. Naast de gewone internet/mail/browser-games, zullen er ook vaak games gespeeld worden. Games zoals Euro truck simulator, gta IV, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget zit rond de € 1 100,00.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, klavier en scherm zijn er reeds. Het scherm is een AOC 2460VAOC G2460V (met freesync)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaand heb ik een lijstje gemaakt, er zijn twee beeldkaarten vermeld maar heb er natuurlijk maar 1 nodig. Ik twijfel of ik hierin wel een juiste keuze maak.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merkvoorkeur, niet echt. Prijs/kwaliteit verhouding primeert. Het systeem zou toch een hele tijd meemoeten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
WIFI is vereist.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Beeldkaart, ik weet niet welke te kiezen? Zijn alle componenten compatibel met mekaar?
Wenslijstje
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Pro Carbon WiFi | € 244,90 | € 244,90 |
1 | Videokaarten | ASRock Phantom Gaming D Radeon RX580 8G OC | € 309,- | € 309,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Ti Ventus XS 6G OC | € 309,- | € 309,- |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Wit | € 72,90 | € 72,90 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom | € 25,89 | € 25,89 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 83,- | € 83,- |
1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 70,90 | € 70,90 |
1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 1TB | € 120,40 | € 120,40 |
Totaal | € 1.434,99 |