Mijn vraag
Zijn er mensen die een i7 10700k gebruiken of iets vergelijksbaars een ITX case met luchtkoeling? Zelf heb ik een NZXT h210 case. Want ik wil wellicht een koeler aanschaffen zodat mijn CPU hoge kloksnelheid kan behouden. Mijn corsair H75 kan de temraturen niet laag genoeg houden. Dat merk ik dan vooral in Call Of Duty Cold War. Want de FPS gaat dan heen en weer. Van 144 naar 70 en dat is heel merkbaar. Wellicht dat iemand een idee heeft welke koeler het beste is voor in mijn situatie.
Modellen die ik gevonden heb:
NH-D15S chromax.black
(die wil ik eigenlijk niet, want dan moet ik mijn RGB fans weghalen maar dan zou het wel moeten passen)
NH-U14S
( ik wil eigenlijk een zwarte maar die is er niet)
NH-U12S chromax.black
(ik weet niet of deze cooler de CPU aankan)
H80i
(AIO past niet in de behuizen. Er is dan een conflict met mijn videokaart)
Voor de rest had ik niet echt een idee. Wellicht dat jullie iets weten, stuur zeker hier een bericht, ondanks dat ik een sterke voorkeur heb voor Noctua en Corsair.
Specs PC:
CPU i7 10700k
MB MSI MEG Z490i Unify
CPU Koeler Corsair H75
GPU MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X
SSD Crucial MX500 1TB
SSD #2 2x Crucial MX500 500GB
Zijn er mensen die een i7 10700k gebruiken of iets vergelijksbaars een ITX case met luchtkoeling? Zelf heb ik een NZXT h210 case. Want ik wil wellicht een koeler aanschaffen zodat mijn CPU hoge kloksnelheid kan behouden. Mijn corsair H75 kan de temraturen niet laag genoeg houden. Dat merk ik dan vooral in Call Of Duty Cold War. Want de FPS gaat dan heen en weer. Van 144 naar 70 en dat is heel merkbaar. Wellicht dat iemand een idee heeft welke koeler het beste is voor in mijn situatie.
Modellen die ik gevonden heb:
NH-D15S chromax.black
(die wil ik eigenlijk niet, want dan moet ik mijn RGB fans weghalen maar dan zou het wel moeten passen)
NH-U14S
( ik wil eigenlijk een zwarte maar die is er niet)
NH-U12S chromax.black
(ik weet niet of deze cooler de CPU aankan)
H80i
(AIO past niet in de behuizen. Er is dan een conflict met mijn videokaart)
Voor de rest had ik niet echt een idee. Wellicht dat jullie iets weten, stuur zeker hier een bericht, ondanks dat ik een sterke voorkeur heb voor Noctua en Corsair.
Specs PC:
CPU i7 10700k
MB MSI MEG Z490i Unify
CPU Koeler Corsair H75
GPU MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X
SSD Crucial MX500 1TB
SSD #2 2x Crucial MX500 500GB
[Voor 18% gewijzigd door Smokeyy_TR op 03-02-2021 11:58]