ik zag een pg348q voor 640 euro ik vergeleek hem met de 850 b en verrassend genoeg was de asus niet zo veel slechter gezien de prijs ik heb een rtx 3080 is het nog steeds de moeite waard om dit scherm te krijgen?
Vraag
Alle reacties
Ik zou zeggen van wel,
Koop je hem dan nieuw? Of tweedehands?
Heb er sinds 3 weken een in huis, ook overgenomen via V&A.
Zelf aangesloten op een RTX 2080 OC.
Wellicht kun je nog wat van de prijs afhalen? Zie er 3 nu te koop staan op V&A.
nieuw uit duitslandRotinomm schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:28:
Ik zou zeggen van wel,
Ik heb de mijne (met lichte beschadegingen aan de voet) vorig jaar voor €420 verkocht en ik heb nu een 850B (was €799). Miste ultrawide te erg dus toch maar terug gegaan.AARSMAAD schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:16:
ik zag een pg348q voor 640 euro ik vergeleek hem met de 850 b en verrassend genoeg was de asus niet zo veel slechter gezien de prijs ik heb een rtx 3080 is het nog steeds de moeite waard om dit scherm te krijgen?
Moet wel zeggen dat ik het voor bepaalde games heel fijn vind dat ik boven de 100Hz kan spelen, maar voor het gros is het niet van belang en is 100Hz voldoende (overigens is 100Hz niet gegarandeerd).
Je hebt wel alleen gsync scaler = Nvidia, zit nog geen AMD ondersteuning in (en komt denk ik ook niet).
Kortom, voor een 2e handsje misschien prima, maar ondertussen bijna 5 jaar oud en ook oude hdmi/DP standaard, maar in de prijsklasse €400 2e hands heeft die wel een uitmuntende bouwkwaliteit en kleuren.
iiyama heeft ook een goedkope 34 inch ips 144hz monitor, die kost nieuw ook maar 480 euro. Staat bij mijn broertje op het bureau en is zeker een mooi paneel
I7 8086k | RTX 3080 MSI Gaming X Trio | 16gb ram | LG 34GN850 | nintendo switch | iPhone 13 Pro Max
Pagina: 1