Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een game-pc bouwen, die ik ook kan gebruiken om makkelijk te kunnen werken. Mijn oude pc heeft al zelfs moeite met Civ4. Het is voor het eerst dat ik ga bouwen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nog niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn beeldscherm is optimaal voor QWHD en dat is momenteel denk ik ook de sweetspot voor pc-gaming. Mijn systeem moet daarop gefocust zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD heeft mijn voorkeur boven Intel. Ik ben nog niet uit qua videokaart welke ik beter vind.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een stille computer hebben
Ga je overklokken?
Als ik uitgevogeld heb hoe dit werkt dan wel
Wat verwacht je van ons?[i]
Na wat research ben ik tot de volgende build gekomen die mij met leuk lijkt, hebben jullie nog suggesties voor aanpassingen? Waarschijnlijk zijn sommige onderdelen wat overkill, maar wil alvast wat investeren in de toekomst.
Ik wil een game-pc bouwen, die ik ook kan gebruiken om makkelijk te kunnen werken. Mijn oude pc heeft al zelfs moeite met Civ4. Het is voor het eerst dat ik ga bouwen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nog niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn beeldscherm is optimaal voor QWHD en dat is momenteel denk ik ook de sweetspot voor pc-gaming. Mijn systeem moet daarop gefocust zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD heeft mijn voorkeur boven Intel. Ik ben nog niet uit qua videokaart welke ik beter vind.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een stille computer hebben
Ga je overklokken?
Als ik uitgevogeld heb hoe dit werkt dan wel
Wat verwacht je van ons?[i]
Na wat research ben ik tot de volgende build gekomen die mij met leuk lijkt, hebben jullie nog suggesties voor aanpassingen? Waarschijnlijk zijn sommige onderdelen wat overkill, maar wil alvast wat investeren in de toekomst.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 369,- | € 369,- |
1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 164,- | € 164,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil RX 5700 XT | € 499,- | € 499,- |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 73,89 | € 73,89 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X F4-3200C16D-32GFX | € 165,65 | € 165,65 |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 151,81 | € 151,81 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
Totaal | € 1.584,35 |
[Voor 7% gewijzigd door majaba op 03-02-2021 10:02]