[iis]hoe perl bestanden toevoegen?

Pagina: 1
Acties:

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 21:40
hoe kan je onder IIS perl bestanden toevoegen zodat je ze aanroept dat je ze kan zien? activeperl is al geinstalleerd :)

Verwijderd

je moet een map zo instellen dat 'ie files daarin als programma ziet... ik weet niet precies hoe dat in IIS zit, maar dat staat vast in de documentatie...

• StephanL
ik heb wat geprobeerd zal nu kijken of het lukt :)

Verwijderd

Je moet een mapping maken voor .pl en .cgi files naar het bestand PerlIis.dll (ofzoiets). Dan moet het werken. Eventueel ook execute permissions voor die directory aanzetten (weet ik niet zeker).

• StephanL
Het werkt al, gewoon een mappie gemaak cgi-bin en effe wat instellen in die map en het werkte in een keer :) (kan ik dan alles >:) ) nu nog php :P

• StephanL
Op dinsdag 14 augustus 2001 15:45 schreef StephanL het volgende:
Het werkt al, gewoon een mappie gemaak cgi-bin en effe wat instellen in die map en het werkte in een keer :) (kan ik dan alles >:) ) nu nog php :P
nu doet niks het meer, als ik hem hem aan zet kan ik ook niet mijn homepage zien :( hoe kan je hem weer verwijderen :? :7

Verwijderd

Door de mapping weer weg te halen. Maar waarom werkt het niet meer dan? Foutmelding? Zijn je standaard documenten weg in je instellingen?

• StephanL
hij doet het gewoon niet meer ik krijg de foutmelding in IE The page cannot be found terwijl die wel aan staat, ik begrijp er niks van :?
Pagina: 1